iiiiih altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser, og mænd for den sags skyld 

Jeg havde brugt 2½ timer på at lave en lækker middag for bare min kæreste og jeg. Og det havde jeg egentlig hygget mig med. 

Min kæreste synes det smagte rigtig godt, og roste mig til skyerne. 

Da der var halvdelen tilbage af det hele, undtagen kartoflerne, ville jeg gemme det til imorgen. 

Men min kæreste mente at jeg bare skulle sætte maden i køleskabet, i 'gryder og pander', hvilket jeg mente skulle i bøtter, og sådan. Jeg synes ikke man kan sætte gryder og pander i køleskabet. Det fylder også mere. 

Han blev sur over at jeg gjorde som jeg mente var rigtigt. Han sad bare og kiggede ned i bordet mens jeg vaskede op, og gjorde køkkenet rent.

Jeg kan ikke se problemet i det, da det er mig der vasker op, så det er jo ikke ham der får mere opvask..

Vi skændes faktisk meget sjælden, men hvis vi 'endelig' skændes, så er det om noget så latterligt.

Er det bare mig der er forkert på den? skulle jeg have sat 'gryder og pander' i køleskabet?

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her, nok bare ud med det...

Undskyld det blev lidt rodet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg havde brugt 2½ timer på at lave en lækker middag for bare min kæreste og jeg. Og det havde jeg egentlig hygget mig med. 

Da der var halvdelen tilbage af det hele, undtagen kartoflerne, ville jeg gemme det til imorgen. 

Men min kæreste mente at jeg bare skulle sætte maden i køleskabet, i 'gryder og pander', hvilket jeg mente skulle i bøtter, og sådan. Jeg synes ikke man kan sætte gryder og pander i køleskabet. Det fylder også mere. 

Han blev sur over at jeg gjorde som jeg mente var rigtigt. Han sad bare og kiggede ned i bordet mens jeg vaskede op, og gjorde køkkenet rent.

Jeg kan ikke se problemet i det, da det er mig der vasker op, så det er jo ikke ham der får mere opvask..

Vi skændes faktisk meget sjælden, men hvis vi 'endelig' skændes, så er det om noget så latterligt.

Er det bare mig der er forkert på den? skulle jeg have sat 'gryder og pander' i køleskabet?

Det kan jeg sagtens ligge genkendene til Det sker også her.. Om sådanne latterlige ting.. 

Jeg ville nu putte det i bøtter og så bare lade den ligge.. Her er det nemlig også mig der vasker op  

Anmeld

21. august 2011

Moar2011

jeg ville gøre ligesom dig - da jeg ikke mener at gryder og pander skal i køleskabet , . MEN det kunne være han mente det, for at i hurtig ku hygge videre uden hverdags opagver rydde op, vaske op osv - men bare ku skubbe det lidt væk - men min kæreste tager os gryder ind i køleskabet

Anmeld

21. august 2011

Nessie

Vi har i hvert fald ikke plads til gryder og pander i vores køleskab

På en tallerken, eller i bøtter med det, og så er der plads til det hele i køleskabet

Anmeld

21. august 2011

JeNoVa

Jeg er selv tilhænger af at putte maden i bøtter, ligemeget hvem der vasker op. Det er fordi, det fylder mindre i køleskabet, maden i bøtterne kan nemt varmes op i mikrobølgeovnen, gryden skal måske bruges i mellemtiden, og så er det bare rart, at de store ting er vasket op.

Anmeld

21. august 2011

Muhmi

Ååårh hvor dejligt i ikke har større ting at skændes om!   Hehehe....

Men herhjemme er vi vist lige gode om det.... Det er dog ikke særlig tit vi har rester (Jeg har en grovæder som kæreste )

Anmeld

21. august 2011

Hansen97

Anonym skriver:

Måske han mente du skulle gøre det nemmeste så du ikke behøvede stå i køkkenet længere i dag men i stedet være sammen med ham??

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

jeg ville gøre ligesom dig - da jeg ikke mener at gryder og pander skal i køleskabet , . MEN det kunne være han mente det, for at i hurtig ku hygge videre uden hverdags opagver rydde op, vaske op osv - men bare ku skubbe det lidt væk - men min kæreste tager os gryder ind i køleskabet

Men han skulle se fodbold, så tror ikke det var derfor..

Jeg tror det er sådan en mande ting, ikke at tænke over det. Min far sætter også gryder i køleskabet, hvis han er alene hjemme 

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Vi har i hvert fald ikke plads til gryder og pander i vores køleskab

På en tallerken, eller i bøtter med det, og så er der plads til det hele i køleskabet

Nemlig

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Jeg er selv tilhænger af at putte maden i bøtter, ligemeget hvem der vasker op. Det er fordi, det fylder mindre i køleskabet, maden i bøtterne kan nemt varmes op i mikrobølgeovnen, gryden skal måske bruges i mellemtiden, og så er det bare rart, at de store ting er vasket op.

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.