hvad har i af mins. smerter, gener når i får det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. januar 2009

Annikaa

hej

Jeg har jo fået min mins. efter jeg har født sander. Min cyklus er blevt meget lang. 31 dage de 2 af gangdene og 33 denne her gang.

Inden jeg fødte havde jeg mange smerter, så jeg var nød til at sygmelde mig fra arbejde. Men det er heldigvis gået over. de andre gange har jeg slet ikke mærket det, denne gang har jeg haft lidt i bækkende og lidt ubeha i underlivet, men var faktisk slet slet ikke noget iforhold til jeg plejer.. dejligt

Men så er jeg begyndt at have hvilkt meget kvlame. Synes ikke rigtig jeg har det imellem, så tænkte på om det kune være at nogen får kvlame.. er der andre der har det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

finkedinke

Efter min første fødsel slap jeg stort set af med mens smerter.
Til gengæld har jeg efter begge fødsler fået meget kraftige og langvarige blødninger. Det har været så galt at jeg hver gang har måtte starte på p-piller et par måneder for at få kroppen ind i en fast cyklus igen. P-piller nulstillede på en eller anden måden kroppen og efter et par måneder kunne jeg stoppe med dem og have en mere normal menses i en fornuftig cyklus.

kvalme har jeg aldrig haft i forbindelse med mens.
Berith

Anmeld

12. januar 2009

charlottekri

efter min fødsel har jeg haft mindre "normale" mens smerter, me til gengæld får jeg i et par dage så ondt i lænden at jeg næsten ikke kan løte min datter, hvilket også påvirker mit arbejde, som er fysisk. men jeg døjer ikke med kvalme eller noget i den dur

Anmeld

12. januar 2009

Annikaa

tak for at i har svaret...

jeg har også været nød til at tag sygedage, fordi jeg kun kunne ligge på sengen og græde. Så er bare så glad for at jeg ikke har det sådan mere...

men tak fordi i lige svarede, troede slet ikke der kom nogen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.