IdaT flyverdragt, Reima flyverdagt og 2 jakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.538 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. august 2011

IngenKoPåIsen

Billede 1: IdaT flyverdragt som ny, str. 74. Nypris: 1000,- BYD!

Billede 2: Fixoni jakke som ny str 68 (ret stor) Nypris: 350,- BYD!

Billede 3: Minymo jakke str 86, som ny, kun brugt ca. 10 gange, nypris: 300, BYD!!

Billede 4: Reima flyverdragt str. 86, som ny, virkelig lækker! Farven på billedet passer slet ikke, den er mørkelilla (plum) rigtig flot Nypris: 1000,-BYD!!

Bare byd løs piger, GO!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

IngenKoPåIsen

Har mere tøj, hvis det skulle have interesse....

Anmeld

21. august 2011

IngenKoPåIsen

Jeg kunne også godt være interesseret i at bytte med flyverdragt i str. 92 (måske 98!)

Anmeld

23. august 2011

IngenKoPåIsen

Da mange køber flyverdragt nu, tillader jeg mig lige at oppe- inden det er for sent

Anmeld

23. august 2011

Sommersko

hvor brugt er reima flyverdragten?

Hvor mange gange har den været vasket + har det været i sådan noget udetøjsvaskemiddel(!) ???

Anmeld

23. august 2011

IngenKoPåIsen

A.S. skriver:

hvor brugt er reima flyverdragten?

Hvor mange gange har den været vasket + har det været i sådan noget udetøjsvaskemiddel(!) ???

Reima flyverdragten er brugt i en halv sæson- ser ud som ny- i RIGTIG fin stand.. Den er vasket 2 gange i almindeligt parfumefrit vaskemiddel Udetøjsvaskemiddel? HVAD ER DET? Nu bliver jeg nysgerrig, har jeg ALDRIG hørt om?

Anmeld

23. august 2011

Sommersko

Malunsesmutti skriver:

Reima flyverdragten er brugt i en halv sæson- ser ud som ny- i RIGTIG fin stand.. Den er vasket 2 gange i almindeligt parfumefrit vaskemiddel Udetøjsvaskemiddel? HVAD ER DET? Nu bliver jeg nysgerrig, har jeg ALDRIG hørt om?

hehe, du ved sådan noget vaskemiddel man bruger specielt til overtøj, så det ikke tager skade. Alm vaskemiddel skulle vist ødelægge alt det der imprænering osv - har jeg hørt..

Anmeld

23. august 2011

IngenKoPåIsen

A.S. skriver:

hehe, du ved sådan noget vaskemiddel man bruger specielt til overtøj, så det ikke tager skade. Alm vaskemiddel skulle vist ødelægge alt det der imprænering osv - har jeg hørt..

Har jeg aldrig hørt om, min mor heller ej- hun har endda fire unger.. Har på fornemmelsen det måske er et salgstrick?- Jeg mener står jo heller ikke i vaskeanvisningen, og de siger det heller ikke ved køb af overtøj, som de jo i følge købeloven burde hvis det var tilfældet at det skulle bruges.. Ligesom med sko, der får man jo også at vide skal imprægneres når man køber dem 

Men nej, det vaskemiddel har jeg ikke brugt, til gengæld bruger jeg selvfølgelig ikke ret meget vaskemiddel ved vask af overtøj

Men det er en rigtig lækker dragt, vi har været SUPER glade for den! Er du interesseret?

Anmeld

23. august 2011

Sommersko

Malunsesmutti skriver:

Har jeg aldrig hørt om, min mor heller ej- hun har endda fire unger.. Har på fornemmelsen det måske er et salgstrick?- Jeg mener står jo heller ikke i vaskeanvisningen, og de siger det heller ikke ved køb af overtøj, som de jo i følge købeloven burde hvis det var tilfældet at det skulle bruges.. Ligesom med sko, der får man jo også at vide skal imprægneres når man køber dem 

Men nej, det vaskemiddel har jeg ikke brugt, til gengæld bruger jeg selvfølgelig ikke ret meget vaskemiddel ved vask af overtøj

Men det er en rigtig lækker dragt, vi har været SUPER glade for den! Er du interesseret?

kunne jeg godt være. men har lige et bud ude på en anden, så vender lige tilbage hvis det ikke bliver til noget

hvad er din mindstepris?

Anmeld

23. august 2011

IngenKoPåIsen

A.S. skriver:

kunne jeg godt være. men har lige et bud ude på en anden, så vender lige tilbage hvis det ikke bliver til noget

hvad er din mindstepris?

Det er bare i orden Jeg ved slet ikke hvad der er fair- du må bare byde så må vi se Men jeg er ikke så bøvlet, den ligger bare i mit skab og fylder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.