Vegetar og veganer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. januar 2009

Miss BananaHammock

Hej allesammen

Jeg sidder pt. med et eksamensprojekt der handler om vegetar og veganer og kunne godt tænke mig at høre om nogle af jer herinde er enten vegetar (og er det så pesco, ovo, lacto?) eller veganer?

I forbindelse med at jeg skal op og forsvare min opgave, så skal jeg leve som kost-veganer i 2 dage, så tænkte om der var nogle der havde et par gode opskrifter?? (veganer betyder at jeg skal leve uden mælk, æg eller andet animalsk. Også honning)

Ellers fortsat god weekend til alle

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2009

Honningblomst

Nena skriver:

Hej allesammen

Jeg sidder pt. med et eksamensprojekt der handler om vegetar og veganer og kunne godt tænke mig at høre om nogle af jer herinde er enten vegetar (og er det så pesco, ovo, lacto?) eller veganer?

I forbindelse med at jeg skal op og forsvare min opgave, så skal jeg leve som kost-veganer i 2 dage, så tænkte om der var nogle der havde et par gode opskrifter?? (veganer betyder at jeg skal leve uden mælk, æg eller andet animalsk. Også honning)

Ellers fortsat god weekend til alle

Knus

Min lillesøster er og har været fra hun var 16 år...du kan prøve at skrive til hende, hvis du ikke får en masse gode råd herinde fra...smiler

Held og lykke...

Anmeld

10. januar 2009

Miss BananaHammock

Eva skriver:

Min lillesøster er og har været fra hun var 16 år...du kan prøve at skrive til hende, hvis du ikke får en masse gode råd herinde fra...smiler

Held og lykke...

Super. Er hun herinde??

Anmeld

10. januar 2009

Cris

Jeg har været ovo-lacto-vegetar i ti år. Min mand og hans søster har altid været, de har aldrig prøvet kød eller fisk. Vi har en lille dreng som også er vegetar lige nu. I starten har jeg spist meget med æg og mælkerprodukter men stille og rolle kommer der mindre og mindre på bordet. Det må være et hårdt projekt for dig, for det er ikke nemt at lave som vegan fra en dag til den anden. Det er faktisk en udvikling. Mange efter mange år som vegan stille og rollig udvikler sig til Raw, som betyder at de spiser kun mad som ikke skal køges/steges. Der er en hav af opskrifter på nettet. Du kan købe soja protein og bruge den som hakket kød (man skal krydde den lidt først) Jeg har brugt den til lasagna og der var flere der sagde, at de troede, at der var kød i. Held og lykke med det helle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.