Madpakke ideér.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Georgia

Står lidt standby, nogle der kan komme med gode råd og ideer til spændende og sund mapakke ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

SjeBets

Til voksen eller barn ?? 

Anmeld

21. august 2011

Georgia

SjeBets skriver:

Til voksen eller barn ?? 

Undskyld, barn på 4

Anmeld

21. august 2011

SjeBets

erhm ... min søn får og fik også som 4 årig 2 hele skiver rugbrød med tiden pålæg, ( ikke så spændene men det var det han ville have) og så en lille bøtte rosiner med, måske druer, altid agurk, og gulerod, og nogle dage kunne han godt have kogte pasta skruer med ( han elsker pasta). han vil gerne have blomkål med, og broccokoli, og frugt sørgede de for hende i børnehaven så det sendte jeg ikke med anden end druer. Det kunne være en fignestang også, tøsen kunne godt få en ostestang med, sønnike er ik til ost. 

<Nogle dage en kold toast, eller rest fra hjemmealvet pizza, et kyllinge lår er et hit hos mine. Frikadeller er også .. hehe jeg kunne blive ved ...  

Anmeld

21. august 2011

Lullaby

De her boller:

250 gram gulerod

50 gram gær

2 dl mælk

½ dl solsikkekerner

700 gram mel

1 æg

1 spsk sukker

1 tsk salt

80 gram smør

Rør sammen, rul til en pølse som du skærer ud i 14 stk.

De 12 former du til en bolle som du putter ned i en bageform til 12 muffins Muffinsformene skal lige smøres lidt med list smør. De sidste 2 ruller du til en pølse og skærer dem ud i 12 stk. Dem laver du til en lille bolle som du putter ovenpå. Ind i ovnen ved 220 grader i 12 min. De kan fryses og så tager man bare en op om morgenen og i madpakken og så er den klar kl 11 til frokost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.