hvornår kom jeres barn ud og sove i barnevognen (alder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

AnneBJ

Da vi tog hjem fra sygehuset fik vi at vide hhan gerne måtte komme ud at sove med det samme fordi det var så mildt i vejret. Vi nøjedes dog med gåture, men han kom ud efter SP havde været der, da han var 7 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

132319

Hjalte var 3 uger men det var kun fordi han var præmatur og var indlagt den første tid

Kamille kom ud da hun var et par dage gammel, når jeg havde afleveret storebror i vuggestuen, lod jeg barnevognen stå udenfor

Anmeld

21. august 2011

MortilCilas

Kender en der fødte i november, og hendes datter kom ud og sove 3 uger efter og lå fast ude, min søn er fra januar, og sov fast ud fra han var 1½-2 måneder

Anmeld

21. august 2011

Fam. Madsen

Oliver kom ud og sove da han var ca. 3 uger gammel

Anmeld

21. august 2011

SussieThyssen

cecilie1984 skriver:

ved ikke om det er for tidligt at stille Freja i barnevognen på altanen for at sove. Hun er 3 uger gammel.

hvornår kom jeres ud

Så snart jeg kom hjem fra sygehuset, og dengang var man indlagt i 5 dage.
De har kun godt af at sove ude så hurtigt som overhovedet muligt..men det kan din mor og svigermor vel fortælle dig om

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. august 2011

Clisolka

ved ikke om det er for tidligt at stille Freja i barnevognen på altanen for at sove. Hun er 3 uger gammel.

hvornår kom jeres ud

Isabella var ca en uge gammel, da hun kom ud og sove i barnevognen  Det var dagen efter vi kom hjem med hende. Hun havde en startvægt på 4 kg, så det var der intet problem i sagde vores sp 

Anmeld

21. august 2011

2babygirls

cecilie1984 skriver:

hvornår kom jeres ud

Madeleine kom ud da SPen havde godkendt det. Hun skulle først tilbage på startvægt, så hun kom ud da hun var 1½uge gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.