Jeg ved faktisk ikke om det er mig og mine behov der har ændret sig efter mine 3 udsendelser, hvor jeg naturligvis har savnet min mand som jeg har kendt og været sammen med i 9år.. Herefter er jeg måske blevet en smule opmærksomhedskrævende, men jeg har behov for at vi er sammen og ikke bare sidder i hvert vores rum, og enten ser tv eller sidder med computeren - os til hverdag..
Jeg har behov for at vi laver ting sammen, og ikke kun glor fjernsyn, selv om det er sammen.. Men helt ærlig jeg mangler lidt inspiration og ideer.. Vi kan ikke rigtig komme i tanke om andet end at gå en tur, og ensformighed bliver også nemt et problem for mig og egentlig os ham..
Spille et spil, hvilke er gode når vi kun er 2..
Massage, der gider han ofte ikke heller ikke selv om jeg er giveren..
Se en film sammen i weekenderne er vi gode til, og tage ud og spise sammen bare os 2, eller lavet noget ekstra lækkert mad - men nu er det også egentlig blivet lidt trivielt - så måske manglerf vi os inspiration til weekend beskæftigelser.. Meget gerne ting som ikke koster, da vi er sparsommelige mennesker som eneste fælles interesse er at rejse og opleve, så det spare vi selvfølgelig sammen til..
Anmeld