Hvor meget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. august 2011

baby012

Hej dejlige damer

jeg tænkte på, jeg er ikke selv ret kreativ, så kan ikke selv lave en dåbs-kage når den tid kommer

syns der er nogen fantastiske kager herinde, og kunne rigtig godt tænke mig at høre hvor meget i tager for at lave sådan en ?

begynder jo at glæde mig til hun kommer, og ikke mindst til dåben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

th

gravid20 skriver:

Hej dejlige damer

jeg tænkte på, jeg er ikke selv ret kreativ, så kan ikke selv lave en dåbs-kage når den tid kommer

syns der er nogen fantastiske kager herinde, og kunne rigtig godt tænke mig at høre hvor meget i tager for at lave sådan en ?

begynder jo at glæde mig til hun kommer, og ikke mindst til dåben

jeg er heller ikke så god i et køkken, men prøvede at lave en kage efter opskrifter herinde, og den blev faktisk rigtig god.

så nu skal jeg selv lave til vores barnedåb, det bliver dog kun i en størrelse og i et lag.. det andet tør jeg ikk...

håber der er nogen der vil svare dig omkring pris.

Anmeld

25. august 2011

iris-mor

Du kan sagtens lave en kage selv. Lav den simpel evt med puslespilsbrikker og klodser - mener du kan få brikkerne til under 20,- og klodserne bygger du selv og så en smoother er god at have det er ca 50.

Jeg sælger ikke kager, men har en fornemmelse af at folk tager omkring 25 kr pr pers.

God fornøjelse

Anmeld

25. august 2011

baby012

Tak skal i have piger  

Anmeld

25. august 2011

henh01

Hejsa

Jeg er også helt ny i det kageshow, har lavet 2 med fondant, men jeg er meget tilfreds med resultatet og ville ønske jeg selv havde bagt til min søns dåb.

du akn gå ind på www.kagebutikken.dk og købe fromage pulver - det skal blot blandes op i flødeskum og så ind i kagen, fondant, farve og pynt kan du også bestille der.

Så kan du bestille kagebundene i bageren lige som du vil have dem.

Alt i alt tror jeg du kan lave en kage til 400 kr eller noget i den stil

Senest lavede jeg en fodbold kage med daim mousse og skovbær fromage. Det var meget lækkert.. Havde en ryk chokolade bund og 2 tynde alm lagkage bunde. Den var rigtig god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.