Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er i bare dejlige alle sammen!!!
Og så mine forældre... Vi har lige fået 3000kr til dette forsøg!!! Det er bare helt vildt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det da bare sødt af dem. De går jo også og drømmer om et lille barnebarn Held og lykke med det nye forsøg
ønskebarn74 skriver: Hvor er i bare dejlige alle sammen!!! Og så mine forældre... Vi har lige fået 3000kr til dette forsøg!!! Det er bare helt vildt...
DU er dejlig
Nu skal det bare lykkes for jer søde
Lisbeth1985 skriver: DU er dejlig Nu skal det bare lykkes for jer søde
Lige over søde!!!!
Hep hep hep for dine ægbasser!!!!
1000 tak søde!!! Ja det vil de og de har enda 2 fra min lillesøster af... Vildt, vi fik også 2500kr til sidste forsøg!!! Er bare så rørt!!!!
Kruse90 skriver: årh hvor er det sødt af dem søødeJeg krydser så meget for jer Og tak for samtalen igår smukkeste Det var hyggeligt
årh hvor er det sødt af dem søødeJeg krydser så meget for jer Og tak for samtalen igår smukkeste Det var hyggeligt
Det var det i hvert falt!!! Det må vi gøre igen!!!
Er så glad, nu er vi sikre på at have råd til et forsøg ud over det vi har gang i.... Men håber at den er der denne gang!!! Men det giver da noget ro!!!
Hepper på din lille spire!!!
Sikke flot af dem!! Dejligt I har råd til at forsøg til, selvom det selvfølgelig ikke bliver nødvendigt! Hep hep!
Line11 skriver: Sikke flot af dem!! Dejligt I har råd til at forsøg til, selvom det selvfølgelig ikke bliver nødvendigt! Hep hep!
1000 tak søde!!!
Håber sådan du får ret!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128