Dumme wii fit!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. januar 2009

Lullaby

Efter at have brugt 36 min på den her i forgårs har jeg ondt i nogle muskler som jeg aldrig har prøvet før. Og jeg ligner stadig en and når jeg går. Øv altså Men til gengæld så er jeg da godt igang så snart jeg altså kan bevæge mig igen, hvem vidste at Yoga kan være så hårdt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2009

twinboys

Anja Nørreslet skriver:

Efter at have brugt 36 min på den her i forgårs har jeg ondt i nogle muskler som jeg aldrig har prøvet før. Og jeg ligner stadig en and når jeg går. Øv altså Men til gengæld så er jeg da godt igang så snart jeg altså kan bevæge mig igen, hvem vidste at Yoga kan være så hårdt??

Thi hi ja kender godt til ømme muskler, men det skal trænes væk... Så bare på den igen...Og så husk at strække ud...

Majbritt

Anmeld

10. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Og husk endelig at varme op Hørte i nyhederne at kiropraktorer og fysser har fået ekstra travlt, fordi mange får skader efter en wii. De varme nemlig ikke op Og strække ud bagefter Op på hesten igen

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

Og så er det altså også vigtigt at give musklerne tid til at restituere..ikke smart at gå hårdt til den for sådan nogle formløse halvfede kvinder som os...og igen. finde et niveau som kan holdes på sigt....
Knus og god slappe af dag til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.