Hej Piger 
Tak for jeres hilsner 
Åhhhh..... sikke en skøn dag vi har haft 
Prinsessen har bare været i alletiders humør. 
Hele morgenen gik med at bage og stå i køkkenet 
Hun kravlede rundt og hyggede sig, vi har leget og sunget os igennem morgenen.
Da gæsterne kom kl. 13 havde jeg lige fået den perfekte nybagte kage-kone ud af ovnen. Prinsessen fik en masse gave, og viste STOR glæde over dem alle
Vi satte os til bordet, og gik i omgang med alle de kager og frugter det hele bordet fyldt op med 
Milla-Victoria fik sin egen lagkage, hvilket hun morede sig uendeligt meget med, og jeg strålede af stolthed over min skønne pige. Der er intet negativt at sige om dagen.
Efter spisningen kom hun ned og lege med de 6 andre børn, som jo bare alle ville lege med hende. Så de løb rundt og hyggede sig, og hun kravlede med og nød det i vilde drag. Hun har ikke siddet stille i 5 min i dag 
Efter gæsterne var gået fik prinsessen et bad og kom i nattøj, og vi satte os ind for at kigge på alt hendes nye legetøj (hendes mor synes jo det er mindst lige så spændende). Efter få min kravede hun over og lagde hovedet i mit skød, og sagde "aeeee" (Betyder at jeg skal nusse hende i håret). Hvorpå hun faldt i søvn i mine arme 
Og endnu engang tudbrølede jeg
Jeg holdte jo endnu engang min lille/store engel i mine arme.
Jeg er helt tosset med den lille prinsesse. Kender i det når man har så uendeligt mange følelser, som bare er helt umuligt at sætte ord på 
Nu er hun kommet ind i sin seng og putte og jeg er ved at tage mig sammen til at påbegynde oprydningen 
Jeg har taget så uendeligt mange gode billeder, jeg smider nogle herind når jeg finder mit kabel
- bliver nødt til at vise jeg hvor meget hun har hygget sig 
Ha en fantastisk aften piger.
Kæmpe knus Pernille
Anmeld