Weeee.... milla-victoria bliver 1 år :-d :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2009

louisepigen23

hjertelig tillykke med den lille tøs... i må have en rigtig god dag og mange gode oplevelser fremover..

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Milla-Victoria's mor skriver:

Endeligt kom dagen. Min datters første fødselsdag Hvor har jeg glædet mig til at fejre den sammen med hende

Det er en dag der både bringer så uendeligt mange dejlige følelser, og ikke mindst så mange fantastiske minder Tænk sig at det allerede er et år siden at jeg tog i mod hende, og løftede hende op på mit bryst
Hun var og er den smukkeste lille pige jeg nogensinde har set. Ej hvor var det stort

Der er ikke en dag, med hende, der er ens, og jeg nyder hvert sekund. For søren jeg ELSKER min dejlige "store" pige.
Jeg kan slet ikke fatte at hun i dag bliver 1 helt år

Jeg har tudet (af glæde) siden 05.36, hvor jeg fik den aller første ve, og vil sikkert gøre det indtil 08.50 hvor jeg tog hende ud
Nu er klokken 6.42 og det er et år siden jeg stod med veer, hvor der var 3 -4 minutter imellem og ventede på bussen imod sygehuset

Nøj jeg husker det som var det i går.

- Sorry, jeg blev bare lige nødt til at sætte ord på nogle af de følelser jeg lige er overvældet af

Nu vil jeg ud og bage kagemand, tærte og lave lagkager, inden vi får lejligheden fyldt op af gæster

Kan i alle have en helt fantastisk dag

Kæmpe knus Pernille og "store" Milla-Victoria

Rigtig smukt skrevet

Stort tillykke med datteren, jeg håber I får en helt fantastisk dag sammen med jeres gæster

Anmeld

10. januar 2009

Mathilde

Stort tillykke med din dejlige datter Jeg håber i rigtig har hygget jer idag og stadig gør det

Anmeld

10. januar 2009

pigebaby19

Mange gange tillykke

Anmeld

10. januar 2009

W&M <3

Tilykke med den lille pige

Glæder mig også til min dreng fylder 1år

Anmeld

10. januar 2009

Mutti2

Hej Piger

Tak for jeres hilsner

Åhhhh..... sikke en skøn dag vi har haft

Prinsessen har bare været i alletiders humør.
Hele morgenen gik med at bage og stå i køkkenet
Hun kravlede rundt og hyggede sig, vi har leget og sunget os igennem morgenen.

Da gæsterne kom kl. 13 havde jeg lige fået den perfekte nybagte kage-kone ud af ovnen. Prinsessen fik en masse gave, og viste STOR glæde over dem alle

Vi satte os til bordet, og gik i omgang med alle de kager og frugter det hele bordet fyldt op med

Milla-Victoria fik sin egen lagkage, hvilket hun morede sig uendeligt meget med, og jeg strålede af stolthed over min skønne pige. Der er intet negativt at sige om dagen.

Efter spisningen kom hun ned og lege med de 6 andre børn, som jo bare alle ville lege med hende. Så de løb rundt og hyggede sig, og hun kravlede med og nød det i vilde drag. Hun har ikke siddet stille i 5 min i dag

Efter gæsterne var gået fik prinsessen et bad og kom i nattøj, og vi satte os ind for at kigge på alt hendes nye legetøj (hendes mor synes jo det er mindst lige så spændende). Efter få min kravede hun over og lagde hovedet i mit skød, og sagde "aeeee" (Betyder at jeg skal nusse hende i håret). Hvorpå hun faldt i søvn i mine arme

Og endnu engang tudbrølede jeg Jeg holdte jo endnu engang min lille/store engel i mine arme.

Jeg er helt tosset med den lille prinsesse. Kender i det når man har så uendeligt mange følelser, som bare er helt umuligt at sætte ord på

Nu er hun kommet ind i sin seng og putte og jeg er ved at tage mig sammen til at påbegynde oprydningen

Jeg har taget så uendeligt mange gode billeder, jeg smider nogle herind når jeg finder mit kabel - bliver nødt til at vise jeg hvor meget hun har hygget sig

Ha en fantastisk aften piger.

Kæmpe knus Pernille

Anmeld

10. januar 2009

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Piger

Tak for jeres hilsner

Åhhhh..... sikke en skøn dag vi har haft

Prinsessen har bare været i alletiders humør.
Hele morgenen gik med at bage og stå i køkkenet
Hun kravlede rundt og hyggede sig, vi har leget og sunget os igennem morgenen.

Da gæsterne kom kl. 13 havde jeg lige fået den perfekte nybagte kage-kone ud af ovnen. Prinsessen fik en masse gave, og viste STOR glæde over dem alle

Vi satte os til bordet, og gik i omgang med alle de kager og frugter det hele bordet fyldt op med

Milla-Victoria fik sin egen lagkage, hvilket hun morede sig uendeligt meget med, og jeg strålede af stolthed over min skønne pige. Der er intet negativt at sige om dagen.

Efter spisningen kom hun ned og lege med de 6 andre børn, som jo bare alle ville lege med hende. Så de løb rundt og hyggede sig, og hun kravlede med og nød det i vilde drag. Hun har ikke siddet stille i 5 min i dag

Efter gæsterne var gået fik prinsessen et bad og kom i nattøj, og vi satte os ind for at kigge på alt hendes nye legetøj (hendes mor synes jo det er mindst lige så spændende). Efter få min kravede hun over og lagde hovedet i mit skød, og sagde "aeeee" (Betyder at jeg skal nusse hende i håret). Hvorpå hun faldt i søvn i mine arme

Og endnu engang tudbrølede jeg Jeg holdte jo endnu engang min lille/store engel i mine arme.

Jeg er helt tosset med den lille prinsesse. Kender i det når man har så uendeligt mange følelser, som bare er helt umuligt at sætte ord på

Nu er hun kommet ind i sin seng og putte og jeg er ved at tage mig sammen til at påbegynde oprydningen

Jeg har taget så uendeligt mange gode billeder, jeg smider nogle herind når jeg finder mit kabel - bliver nødt til at vise jeg hvor meget hun har hygget sig

Ha en fantastisk aften piger.

Kæmpe knus Pernille

Lyder til I har haft en helt igennem fantastisk dag... Med en masse dejlige minder...

Endnu engang tillykke med din store pige...

Knus

Anmeld

10. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Dejligt at høre at I havde en god dag

Vil da lige holde øje med billederne fra dagen...

Rikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.