Den nye mode?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. august 2011

Janni.

Silas stod ude og sov, han klynkede lidt så jeg ville give ham sutten.... og håbede på at han ville sove videre.. Meeen! Da jeg mødte dette syn, knækkede jeg sammen af grin og vækkede åbenbart knægten helt, som så synes det var sjovt fordi mor her grinte 

Kig selv, jeg kunne ikke lade være med at grine 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Nessie

Hvor er han smart

Små børn og huer, SKAL åbenbart ikke passe sammen, Daniel lå tit med hovedet gemt inde i hans elefant hue, den fulgte ikke med når han drejede hovedet til siden

Anmeld

20. august 2011

Janni.

Nessie skriver:

Hvor er han smart

Små børn og huer, SKAL åbenbart ikke passe sammen, Daniel lå tit med hovedet gemt inde i hans elefant hue, den fulgte ikke med når han drejede hovedet til siden

Nej det første lange stykke tid var det en kamp at få Silas til at have hue på. Han kan stadig ikke li´det, så til tider er det med skrig og skrål  Men okay, når det ofte ender med at huen/hatten sidder helt forkert så kan man egentlig godt forstå knægten 

Anmeld

20. august 2011

Lisbeth1985

Janni. skriver:

Silas stod ude og sov, han klynkede lidt så jeg ville give ham sutten.... og håbede på at han ville sove videre.. Meeen! Da jeg mødte dette syn, knækkede jeg sammen af grin og vækkede åbenbart knægten helt, som så synes det var sjovt fordi mor her grinte 

Kig selv, jeg kunne ikke lade være med at grine 

Ha ha! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.