Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Silas stod ude og sov, han klynkede lidt så jeg ville give ham sutten.... og håbede på at han ville sove videre.. Meeen! Da jeg mødte dette syn, knækkede jeg sammen af grin og vækkede åbenbart knægten helt, som så synes det var sjovt fordi mor her grinte
Kig selv, jeg kunne ikke lade være med at grine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er han smart
Små børn og huer, SKAL åbenbart ikke passe sammen, Daniel lå tit med hovedet gemt inde i hans elefant hue, den fulgte ikke med når han drejede hovedet til siden
Nessie skriver: Hvor er han smart Små børn og huer, SKAL åbenbart ikke passe sammen, Daniel lå tit med hovedet gemt inde i hans elefant hue, den fulgte ikke med når han drejede hovedet til siden
Nej det første lange stykke tid var det en kamp at få Silas til at have hue på. Han kan stadig ikke li´det, så til tider er det med skrig og skrål Men okay, når det ofte ender med at huen/hatten sidder helt forkert så kan man egentlig godt forstå knægten
Janni. skriver: Silas stod ude og sov, han klynkede lidt så jeg ville give ham sutten.... og håbede på at han ville sove videre.. Meeen! Da jeg mødte dette syn, knækkede jeg sammen af grin og vækkede åbenbart knægten helt, som så synes det var sjovt fordi mor her grinte Kig selv, jeg kunne ikke lade være med at grine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128