Romantik..... de damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. august 2011

SjeBets

jeg har jo en kæreste vi har været sammen i 2½ år, og det er fint.... men romantikken er sq godt nok på low low ... 

Og det er lige så meget min skyld som hans... jeg er bare ikke go til det, jeg vil gerne men føler mig fjollet når jeg skal til at udføre det og så bliver det bare ikke til noget. 

Nå men her på det sidste har min mand følt sig MEGET tilsidesat og han siger han ved jeg elsker ham, men han mangler mig bare... jeg er ikke god til at give knus og kram og sige jeg har brug for ham, ( efter veer fra dårlig forhold) 

Nå men det jeg ville spørge jer om var ... hvad er det mest romantisk at jeres mænd/koner har gjort for jer og omvendt hvad er det mest romantiske du har gjort for din partner ... Håber på lidt inspiration .. ville være ked af at miste manden pga jeg er en knold til at vise jeg holder af ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Lone Jakobsen

åh hvor jeg dog kender det.

i et hjem som vores med 4 børn, arbejde, møder og diverse fritidsaktiviteter.... bliver vi tit som samarbejds partnere, i stedet for elskende

romantiken forsvinder i vasketøj, de søde berøringer bliver afbrudt af lektier og opdragelse..... og sexlivet har ingen af os overskud til

men så sker det en dag at manden får tid til at lave det helt rigtige måltid, købe en buket roser, tænde en bunke fyrfadslys og åbne en flaske rødvin. han skriver utålmodigt til mig hvornår jeg dog er hjemme fra shopping, og da jeg træder ind af døren

jeg ved godt at det måske er lige rigeligt.... men der er så mange små ting du kan gøre, som kan skubbe lidt til romantikken:

* sluk for tv-et og sæt en cd på

* tænd stearinlys i stedet for loftlampen

* tilbyd en gang massage

* åbn en flaske rødvin

* efterlad en sød besked i hans madpakke (hvis du smører den)

* køb en lille ting, et hjerte, en bamse eller lign, og læg den på hans pude en dag du ikke er hjemme

* send en sød besked til ham mens han er på arbejde

ved ikke om du ku bruge nogle af alle de små ting... men ellers så skriv igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.