Hvor har I hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.891 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. august 2011

Malene84

Kære tøser,

Hvor har I jeres private hjemmeside henne?

Jeg (vi) havde på 123hjemmeside.dk  men nu har jeg ventet på support i 2 måneder og gider ikke støtte deres side længere... men jeg synes det er rigtig svært at overskue alle de muligheder der er. Så please anbefal den I har?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

sannekdp

Vi har en e-hjemmeside. Rigtig god service og nem og arbejde med. dDen koster så også 49 kr pr. måned.

kh Sanne

Anmeld

20. august 2011

Zafir

Jeg ville aldrig vælge et sted som fx 123hjemmeside, hvor man skal have det liggene på deres server, med deres templates og betale kassen for det hver måned. Desuden er de grimme og man kan kende en 123hjemmeside på 100000 kilometers afstand... (sorry jer der har en...)

Jeg har mit eget domæne (det er smadder nemt, man finder bare på det og køber det i forbindelse med oprettelsen). Så har jeg hotel på one.com. Her kan man både lave gallerier, hjemmeside og blog (og meget andet) super enkelt.
Derudover er der jo mail, så man kan have alle de mailadresser sluttende med @ensegetdomæne.xx

Det koster 45 kr om året at eje sit domæne. Og hos One.com koster 3gb webhotel 11,25 kr om måneden IKKE dyrt - hvis man spørger mig Det koster 60kr at oprette et dk domæne.

I forhold til at have mail hos sin udbyder fx, så er det så meget federe at have sit eget domæne og selv have styr på sine mails osv... Jeg vil ALTID anbefale det og det er så nemt!!! Jeg har flere at mine brugere på arbejdet der også har domæne nu om dage.

Grunden til at jeg anbefaler one.com er, at jeg kender det og har brugt det i mange år og trods prisen er det ret driftsikkert og vi har meget meget sjældent nedetid. Der er dog masser af andre webhoteller også til rimelige priser, men jeg kender ikke deres administrationsmodul og driftsikkerhed

Men ALTID ALTID ALTID - Domæne+hotel - det er vejen frem

Anmeld

20. august 2011

Kit

vi har på www.mono.net og er rigtig glade for vores side.

Anmeld

20. august 2011

aarhusmor

one.com har jeg alle mine sider på og er godt tilfreds

Anmeld

20. august 2011

*A*

Bricksite

Anmeld

20. august 2011

Malene84

Zafir skriver:

Jeg ville aldrig vælge et sted som fx 123hjemmeside, hvor man skal have det liggene på deres server, med deres templates og betale kassen for det hver måned. Desuden er de grimme og man kan kende en 123hjemmeside på 100000 kilometers afstand... (sorry jer der har en...)

Jeg har mit eget domæne (det er smadder nemt, man finder bare på det og køber det i forbindelse med oprettelsen). Så har jeg hotel på one.com. Her kan man både lave gallerier, hjemmeside og blog (og meget andet) super enkelt.
Derudover er der jo mail, så man kan have alle de mailadresser sluttende med @ensegetdomæne.xx

Det koster 45 kr om året at eje sit domæne. Og hos One.com koster 3gb webhotel 11,25 kr om måneden IKKE dyrt - hvis man spørger mig Det koster 60kr at oprette et dk domæne.

I forhold til at have mail hos sin udbyder fx, så er det så meget federe at have sit eget domæne og selv have styr på sine mails osv... Jeg vil ALTID anbefale det og det er så nemt!!! Jeg har flere at mine brugere på arbejdet der også har domæne nu om dage.

Grunden til at jeg anbefaler one.com er, at jeg kender det og har brugt det i mange år og trods prisen er det ret driftsikkert og vi har meget meget sjældent nedetid. Der er dog masser af andre webhoteller også til rimelige priser, men jeg kender ikke deres administrationsmodul og driftsikkerhed

Men ALTID ALTID ALTID - Domæne+hotel - det er vejen frem

Tuuuuusind tak for et langt svar! Kan man også have videoklip derinde?

Anmeld

20. august 2011

emsaroto

jeg har været på mono.net

men jeg er gået over til totalt blog, og bruger derfor blogspot.com

Anmeld

20. august 2011

Malene84

sannekdp skriver:

Vi har en e-hjemmeside. Rigtig god service og nem og arbejde med. dDen koster så også 49 kr pr. måned.

kh Sanne

Tak for svar - hvor mange billeder kan man have på til den pris? og kan man have videoklip derinde?

Anmeld

20. august 2011

JulieE

Vi har vores domæne hos one.com  PT har vi ikke hjemmeside, men det er et af mine/vores projekter her til vinter 

Men one.com kan jeg kun anbefale... Det kører upåklageligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.