25år hvad mad hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2011

B&J

Hej alle sammen den 6 marts bliver jeg 25.. ja jeg ved godt det er tidligt men elsker at være i god tid..

men vi er ved at finde ud af hvad vi skal have at spise..

forret skal vi have hønsesalat.. og er der nogle der har en lækker sund opskrift på det???

Hovederet Jaa ved vi ikke så håber på meget meget stor hjælp her..

dessert.. ja vi regner med pandekager med is men vi er slet ikke sikre... fordi kan man lave dem i forvejen uden de bliver tørre og kedelige

kÆMPE KRAMMER HER FRA og ønsker alle en god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Nessie

Det er da kun godt at være i god tid, så skal man ikke rende stresset rundt 14 dage før

Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg er en klovn til mad , men håber da at andre har nogle gode ideer

Anmeld

20. august 2011

B&J

Nessie skriver:

Det er da kun godt at være i god tid, så skal man ikke rende stresset rundt 14 dage før

Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg er en klovn til mad , men håber da at andre har nogle gode ideer

Mange tak jamen jeg gider slet ikke stresse over det og især ikke fordi vi skal flytte her til den første 0ktober også er der snart jul også jeg er en der skal vide det i god tid og ta en dag af gangen

Anmeld

20. august 2011

GitteC78

Jeg har deværre ikke en opskrift på en god bund. Men da jeg læste hønsesalat tænkte jeg mere på hønsesalat på ananas ring med ´pynt tomat og agurk. Det er super godt og nemt...

Ideer til Hovedret:

skinkesteg og flødekartofler med salat og brød.

Kylling filet i ovn med ananas ring og krydderi ovenpå med ris...

Ideer til dessert:

Bage en masse gode kager....

En god isdessert....

Anmeld

20. august 2011

B&J

Jeg har deværre ikke en opskrift på en god bund. Men da jeg læste hønsesalat tænkte jeg mere på hønsesalat på ananas ring med ´pynt tomat og agurk. Det er super godt og nemt...

Ideer til Hovedret:

skinkesteg og flødekartofler med salat og brød.

Kylling filet i ovn med ananas ring og krydderi ovenpå med ris...

Ideer til dessert:

Bage en masse gode kager....

En god isdessert....

Det vil jeg også gerne have til min hønsesalat tænkte på en sund opskrift på hønsesalaten..

og min familie er ikke til kage så vil de have lagkage der for tænkte jeg på pandekager og is fordi så kan jeg også severe sukkerfri is og pandekager og uden for meget fedt for det må jeg ikke få

og ja fløde kartofler fordi de kan jo stå i ovenen lige til de kommer det ville være en ide

Anmeld

25. august 2011

B&J

Hjelp mig

Anmeld

26. august 2011

B&J

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.