Piger kom endelig med gode ideer !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

NLME<3

Babyklar skriver:

piiiger ! - (råber om hjælp)

Som i nok har læst er kæresten soldat og befinder sig nu i Afghanistan ( ja, der er folk der allerede er døde dernede, endnu ikk danskere - de har nu været der i små 3uger) - vente tiden er laaang  - men vi får det bedste ud af det - vi savner ham så meget! men ville gerne be om jeres hjælp, når han ringer hjem, fortæller han med rusten stemme og kniv i hjertet, hvor meget han savner os, hvor inderligt han savner hans søn !  jeg har besluttet mig for at sende noget ned til ham, som virker for hans humør op - og hvor han virkelig kan mærke vi venter på ham og er stolt af ham ! - men hvad ?? - billeder og video har han fået ! .. noget jeg har tænkt på kan være en bluse af min, af min parfume i en pose, så den stadig dufter når den når frem eller ?? og noget som gør han "føler" at storm er tæt på ham, hvis i forstår - ideer modtaget med kyshånd  PS - har fundet ud af at jeg ikke kun er forelsket - jeg er besat af ham  Mmmh ..

du kan få lavet en sut hvor der står fars dreng på, eller købe en hvis du kan finde den, og så tage et billede hvor han har den i munden og så sende billede og sutten der ned?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Fenja09

Da min kæreste var udsendt ( han kom hjem her i Feb) sendte jeg scrapbog-ramme ned til ham med et billede af vores hund, som en af de ene ting. På det tidspunkt vidste jeg ikke at jeg var gravid, fandt jeg først ud af 6 uger før han kom hjem, så hunden var yndling  . Derudover havde jeg fået lavet en t-shirt med billede på, det kunne du jo også bruge evt med jeres søn eller jer begge to på. Derudover havde jeg givet ham en Zippo Ligther med indgravering inden han tog afsted, nu ryger han så ikke mere hehe men han blev da glad for den

/Fenja

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

Købet lille sølvhjerte i en halskæde og sæt et billede af dig i den ene side og et billede af sønnemand i den anden side

Anmeld

19. august 2011

Tvillingemor80

Du kan lave fod/hånd aftryk af lille manden og så få det overført på en t-shirt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.