kom til at læse mail..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Anonym trådstarter

Ja, sagen er den, at jeg kom til at kigge i min kæreste mailboks i dag (er bestemt ikke stolt!)
Men jeg lånte lige hans computer og ville bare lige se om jeg kunne lukke den fane ned, så den ikke stod og fyldte men ...

Så var det hans mail der var åben og der midt på siden i indbakken er der en mail fra dating.dk? 
jeg tænker bare hvad i al verden er det!? Og kan selvføægelig ikke lade værre med at tage i en kigger. Der jeg læser ikke rigtig hvad mailen skriver, men jeg kan se at han har en bruger!

Går ind og tjekker brugeren og den er godt nok ikke opdateret, men den er der? HVORFOR?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Maddox

Hmm... kunne du se hvornår den var oprettet/og eller sidste login, måske den er fra før i blev kærester og så har han bare glemt at slette den??

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Solajma skriver:

Hmm... kunne du se hvornår den var oprettet/og eller sidste login, måske den er fra før i blev kærester og så har han bare glemt at slette den??

kunne intet så udover 5 match

Anmeld

19. august 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Ja, sagen er den, at jeg kom til at kigge i min kæreste mailboks i dag (er bestemt ikke stolt!)
Men jeg lånte lige hans computer og ville bare lige se om jeg kunne lukke den fane ned, så den ikke stod og fyldte men ...

Så var det hans mail der var åben og der midt på siden i indbakken er der en mail fra dating.dk? 
jeg tænker bare hvad i al verden er det!? Og kan selvføægelig ikke lade værre med at tage i en kigger. Der jeg læser ikke rigtig hvad mailen skriver, men jeg kan se at han har en bruger!

Går ind og tjekker brugeren og den er godt nok ikke opdateret, men den er der? HVORFOR?  

Først  og nu. Slap helt af

Din kæreste har sikkert ikke tænkt nærmere over det, eller os er han én af dem der ikke kan finde ud af at slette sin bruger. Har aldrig selv brugt dating.dk, så ved ik om den er indviklet. Men nogle steder tager det jo fandme 100 år før den blir slettet selv om man ber om det.

Men du kan sagtens sige til din kæreste som det er, og så spørger hvorfor han stadig har den. Og bare be ham om at slette den..

Men er overbevist om at du slet ikke skal være urolig på nogen punkter. 

Anmeld

19. august 2011

Moms

Jeg har også været på dating.dk engang. Jeg har aldrig fundet en måde at undgå at blive ved med at få mails fra dem i ny og næ. Typisk reklamer i form af gratis plus medlemsskab i 1 måned eller sådan noget.

Lad være med at rode i din partners mail og lad være med at bekymre dig om dating.dk

Moms

Anmeld

19. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Min kæreste har aldrig slettet sin konto fra netdating.dk efter vi fandt sammen. Men det er ok, så længe datoen for sidste login ikke ændrer sig.

Umiddelbart ville jeg ikke bekymre mig, hvis du kan se den ikke bliver brugt. Men jeg synes da du skulle spørge din kæreste. Omvendt set burde han havde fortalt dig det, for at undgå misforståelser. Men måske han ikke har tænkt over det?

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

i har nok ret. Men man bliver bare nervøs i øjeblikket. 

Anmeld

19. august 2011

SjeBets

han har nok bare glemt at slette sin profil, min kæreste have også en profil lææænge på et dating site,.. selv om han ikke brugte den. Og han har stadig en på Match som han får Matches fra .. han har bare aldrig fået sig meldt fra. Så jeg tror bare du skal trække vejret dybt og måske spørge ham om han ikke skal have den slettet .. jeg bilde min kæreste ind at en veninde havde genkendt hans profil om den ikke skulle slettes. og der var han inden og slette samme aften 

Anmeld

19. august 2011

baby012

og i var ikke kærester da han sidst var logget ind ?? 

i så fald tror jeg ikke at du skal være nervøs, jeg får stadig en masse mail fra en konto jeg ikke har brugt i flere år  

Anmeld

19. august 2011

svanen73

Øøøhhhh...er det mig der ik lige fatter du tjekker brugeren (din kæretse) hvordan??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.