Oh no....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Muhmi

Hvorfor bliver jeg helt tom indeni når der er nogle der passer Silas!?

Hvorfor kan jeg ikke nyde at der er tre-fire timer hvor jeg kan gøre som jeg har lyst til, uden at tænke over om jeg vækker ham eller at jeg skal have ham med mig?

Hvordan bliver jeg bedre til det!?

Puha det følels bare så svært hver gang, troede egentlig det ville blive bedre jo ældre han blev... Men nej... Det bliver faktisk næsten værre og værre.........  Åååh... Kærestehygge, ja, men jeg kan jo ikke give mig hen til det når jeg bekymrer mig så meget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

miinimeal

årrh kende det, albert er først rigtigt blevet passet nu hvor jeg er startet til kørerkort og har såååe dårlig samvittighed, men er alene med ham så min mor bliver nød til at passe ham, heldigvis er det når han sover i sin egen seng hvor min mor passer ham, men alligevel.

men vil ikke love dig det bliver bedre. men håber det for det ville være dejligt at kunne sænke skuldrene, og puste ud og slappe af(:

Anmeld

19. august 2011

Muhmi

alberts mor<3 skriver:

årrh kende det, albert er først rigtigt blevet passet nu hvor jeg er startet til kørerkort og har såååe dårlig samvittighed, men er alene med ham så min mor bliver nød til at passe ham, heldigvis er det når han sover i sin egen seng hvor min mor passer ham, men alligevel.

men vil ikke love dig det bliver bedre. men håber det for det ville være dejligt at kunne sænke skuldrene, og puste ud og slappe af(:

Åh ja det ville jeg også ønske jeg kunne.... Det er bare SÅ svært at give sig hen... Tror helt klart det ville være nemmere hvis han blev passet herhjemme... Men hvor skulle vi så kærestehygge?

Puha... Vi hører noget HØJ musik nu, så jeg kan slappe lidt af... Det er så sjælent vi får hørt HØJ musik...  Er nu meget dejligt at blive blæst lidt igennem

Anmeld

19. august 2011

miinimeal

Muhmi skriver:

Åh ja det ville jeg også ønske jeg kunne.... Det er bare SÅ svært at give sig hen... Tror helt klart det ville være nemmere hvis han blev passet herhjemme... Men hvor skulle vi så kærestehygge?

Puha... Vi hører noget HØJ musik nu, så jeg kan slappe lidt af... Det er så sjælent vi får hørt HØJ musik...  Er nu meget dejligt at blive blæst lidt igennem

det lyder dejligt(;

næste uge skal jeg kun putte onsdag og fredag, min mor skal tage ham om aften, mandag, tirsdag og torsdag da jeg skal til kørerkort;(

Anmeld

19. august 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Hvorfor kan jeg ikke nyde at der er tre-fire timer hvor jeg kan gøre som jeg har lyst til, uden at tænke over om jeg vækker ham eller at jeg skal have ham med mig?

Puha det følels bare så svært hver gang, troede egentlig det ville blive bedre jo ældre han blev... Men nej... Det bliver faktisk næsten værre og værre.........  Åååh... Kærestehygge, ja, men jeg kan jo ikke give mig hen til det når jeg bekymrer mig så meget....

Åhhh jeg kender følelsen! 

Isabella blev for første gang passet ude i lørdags  Jeg har slet slet ikke været klar til det før - og nu er hun 9½ mrd  

Anmeld

19. august 2011

Moar2011

Muhmi skriver:

Måske det fordi du ikke har haft ham passet ellers . - jeg får en hjælpene hånd med storm i et par timer i ny og næ, da jeg er alene med ham . dog ringer jeg og smser og høre hvordan det går og savner ham med det samme - men ved at han har det godt der hvor han er, dog er det kun min mor, søster og svigermor der får lov, så længe han er så bette   det handler måske om at du gør det lidt oftere, så du kan venne dig til det og nok først der, kan du slappe af og nyde den lille frihed du endelig får

Anmeld

19. august 2011

Muhmi

alberts mor<3 skriver:

det lyder dejligt(;

næste uge skal jeg kun putte onsdag og fredag, min mor skal tage ham om aften, mandag, tirsdag og torsdag da jeg skal til kørerkort;(

Puha... Det er mange dage hvor du ikke skal putte.. det må være svært

Anmeld

19. august 2011

miinimeal

Muhmi skriver:

Puha... Det er mange dage hvor du ikke skal putte.. det må være svært

det er super svært,

Anmeld

19. august 2011

Georgia

Jeg har en på 4 år, først nu hvor hun selv kan sige at hun vil sove ved mormor, har jeg det nogenlunde ok - kun nogenlunde

Ellers har jeg siddet og grædt i 7 stive timer i træk, til brylluper, fødselsdage og lign. hvor datteren min, ikke har været med

Nu har jeg en på 10 mdr. også, og tænker lidt denne gang, hey come on - tag dig sammen. DU skal ud, I skal være kærester, og DE tager ikke skade af det!!!

Anmeld

19. august 2011

Muhmi

Yaaay, har fået min søn igen, i god behold

Og vi fik nydt vores tid alene sammen... Det var alt i alt slet ikke så slemt som jeg altid gør det til... Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.