En lille update og med billeder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Så er min lille Nikoline idag 15 dage gammel.... Hun er en skøn lille pige, og super nem!

Hun er mit 3 barn, og med de to andre er amningen ikke lykkedes så havde heller ikke sat næsen op efter det denne gang. Allerede efter fødslen sagde jm at hendes tungebånd var meget kort og den skulle klippes, men jeg forsøgte alligevel at amme, og det gik OK, men så heller ikke beder. Var så afsted til Øre-Næse-Hals læge med hende for at få klippet tungebåndet, men det viste sig så at hun slet ikke havde noget tungebånd, men at hendes tunge er meget meget lille, og hæftet længt ude under tungen. I takt med hun blev mere og mere sulten, og mælken løb til blev det også svære at amme hende, men manden min kørte en morgen ind til babysam efter ammebrikker, og nu hvor hun er 15 dage gammel ammer jeg fuldt ud med ammebrikker, og jeg er SÅ glad for det.... Er hun ALT for sulten kan det ske hun ikke kan få fat, men så malker jeg ud til hende, og hun spiser af flaske til den værste sult er over og spiser så færdig ved mig bagefter.....

Hun får nat kl ca 23.00 om aftenen, sover til 04.00 får mad, og sover så igen til kl ca 08.30, så kab hvis ikke klage....

Begge hendes brødre er rigtig glade for hende, og gode til at hjælpe.... Nicklas trøster hvis jeg lige er i gang med noget andet og lille Mathias kommer med ammeindlæg til mig hvert 5 minut, hehe....

Også lige lidt billeder til jer af min lille skønhed....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

matryoshka

Wow, sikke en lækker lille datter I har fået jer! Tillykke med hende, hun ser virkelig dejlug ud!

Og flot at amningen er gået igang trods en hård start! Føles det nemmere at amme eller at give flaske?

Anmeld

19. august 2011

Dansker I Holland

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Så er min lille Nikoline idag 15 dage gammel.... Hun er en skøn lille pige, og super nem!

Hun er mit 3 barn, og med de to andre er amningen ikke lykkedes så havde heller ikke sat næsen op efter det denne gang. Allerede efter fødslen sagde jm at hendes tungebånd var meget kort og den skulle klippes, men jeg forsøgte alligevel at amme, og det gik OK, men så heller ikke beder. Var så afsted til Øre-Næse-Hals læge med hende for at få klippet tungebåndet, men det viste sig så at hun slet ikke havde noget tungebånd, men at hendes tunge er meget meget lille, og hæftet længt ude under tungen. I takt med hun blev mere og mere sulten, og mælken løb til blev det også svære at amme hende, men manden min kørte en morgen ind til babysam efter ammebrikker, og nu hvor hun er 15 dage gammel ammer jeg fuldt ud med ammebrikker, og jeg er SÅ glad for det.... Er hun ALT for sulten kan det ske hun ikke kan få fat, men så malker jeg ud til hende, og hun spiser af flaske til den værste sult er over og spiser så færdig ved mig bagefter.....

Hun får nat kl ca 23.00 om aftenen, sover til 04.00 får mad, og sover så igen til kl ca 08.30, så kab hvis ikke klage....

Begge hendes brødre er rigtig glade for hende, og gode til at hjælpe.... Nicklas trøster hvis jeg lige er i gang med noget andet og lille Mathias kommer med ammeindlæg til mig hvert 5 minut, hehe....

Også lige lidt billeder til jer af min lille skønhed....

Ihh hvor er hun dog skøn Sikke en lille skønhed smiler.. Dine to drenge ser rigtig glade ud for hende skønt at se smiler...

Stort tillykke med hende knuz Sussie

Anmeld

19. august 2011

Nessie

Stort tillykke med hende

Skønne billeder

Anmeld

19. august 2011

Fru Nielsen

matryoshka skriver:

Wow, sikke en lækker lille datter I har fået jer! Tillykke med hende, hun ser virkelig dejlug ud!

Og flot at amningen er gået igang trods en hård start! Føles det nemmere at amme eller at give flaske?

Jamen det kommer an på sitiuationen..... For er vi hjemme fx så er det nemmest at amme, for det er jo bare at finde babsen frem også på med suttebrikken.

Men er vi nogen steder så skal jeg samme tid med jeg sætter suttebrik på, også sidde med den lille OG skjule mig lidt, og det kan godt være en bøvl..... Men jeg er hvis nået dertil at jeg dækker mig så godt jeg kan, og kan folk ikke tåle at se lidt hud, jamen så må de simpelthen lade være med at kigge, for min datter skal sku have mad og det er nu engang sådan her det fungere og det vil jeg ikke droppe bare fordi det er lidt besværligt når vi er ude.....

Anmeld

19. august 2011

Clisolka

Hvor er hun altså dejlig - endnu en gang tillykke med hende Hvor er det nogle dejlige billeder med hendes storebrødre 

Anmeld

20. august 2011

Lotus86

Endnu en gang tillykke med jeres lille fine pige, hun ser skøn ud..

Og hvor er det bare fint at din lille dreng kommer med ammeindlæg til dig, det da for sødt

Anmeld

23. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sikke nogen dejlige billeder og dejligt, at det bare går godt med hende. Jeg ammede også med suttebrikker første gang og det gik fint. Jeg havde problemer med, at amme min søn men gik med suttebrikkerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.