Hejsa Piger
Så er min lille Nikoline idag 15 dage gammel.... Hun er en skøn lille pige, og super nem!
Hun er mit 3 barn, og med de to andre er amningen ikke lykkedes så havde heller ikke sat næsen op efter det denne gang. Allerede efter fødslen sagde jm at hendes tungebånd var meget kort og den skulle klippes, men jeg forsøgte alligevel at amme, og det gik OK, men så heller ikke beder. Var så afsted til Øre-Næse-Hals læge med hende for at få klippet tungebåndet, men det viste sig så at hun slet ikke havde noget tungebånd, men at hendes tunge er meget meget lille, og hæftet længt ude under tungen. I takt med hun blev mere og mere sulten, og mælken løb til blev det også svære at amme hende, men manden min kørte en morgen ind til babysam efter ammebrikker, og nu hvor hun er 15 dage gammel ammer jeg fuldt ud med ammebrikker, og jeg er SÅ glad for det.... Er hun ALT for sulten kan det ske hun ikke kan få fat, men så malker jeg ud til hende, og hun spiser af flaske til den værste sult er over og spiser så færdig ved mig bagefter.....
Hun får nat kl ca 23.00 om aftenen, sover til 04.00 får mad, og sover så igen til kl ca 08.30, så kab hvis ikke klage....
Begge hendes brødre er rigtig glade for hende, og gode til at hjælpe.... Nicklas trøster hvis jeg lige er i gang med noget andet og lille Mathias kommer med ammeindlæg til mig hvert 5 minut, hehe....
Også lige lidt billeder til jer af min lille skønhed....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld