Sælges: BPA FRI Green To Grow Sutteflasker á 150 ml pr stk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.748 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Isabella_mor

jeg sælger disse to styks sutteflasker. De er næsten ikke brugt. og de er rengjort med sæbe u parfume og tilsætning og så er de eferfølgende seriliseret i en sterilisator til at komme i mikrobølgeovnen.. 

DER FØLGER EN HELT NY PAKKE U-ÅBNEDE FLASKESUTTER MED FRA SAMME MÆRKE. STØRRELSE 0-3 MDR... der er 3 styks i.. og det er ANTI kolik... 

efter min overbevisning de bedste sutteflasker man kan få på markedet..

jeg kopiere lige fra HELSEMARIE infoen omkring sutteflaskerne...

SUNDE SUTTEFLASKER
Green To Grow Sutteflasker

• BPA fri
• Phthalate fri
• PVC-fri
• Blyfri
• Nitrosamin fri

Vi har længe ledt efter et reelt alternativ til de gængse plastiksutteflasker af polycarbonat, som frigiver det hormonforstyrrende stof Bisphenol-A. 
I tillæg til at være et BPA-frit alternativ, er Green to Grow et 'grønt' alternativ, baseret på en 'grøn' grundholdning: 

• Alle indpakninger/æsker er fremstillet i 100% miljøvenligt genbrugspapir og trykt med soyafarver
• Green to Grow er medlem af organisationen '1% for the Planet' - Det betyder at 1% af al salg går til miljøorganisationer som arbejder for at bevare vores klode.
• Alle produktionsled beskytter menneskerettigheder og arbejdsmiljø forhold
• Green to Grow har taget initiativ til et projekt som hedder 'Bottles to Babies' (Flasker til babyer), som donerer nye og let brugte Green to Grow sutteflasker til organisationer som hjælper familier med få midler

prisen er 130,- INCL porto.. 

nyprisen er 226. og hvis man regner portoen med fra helsemari vil den løbe op i næsten 300 kroner. så dette er et røverkøb i forhold til. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

mika.F

isabellamor skriver:

jeg sælger disse to styks sutteflasker. 

efter min overbevisning de bedste sutteflasker man kan få på markedet..

jeg kopiere lige fra HELSEMIN infoen omkring sutteflaskerne...

SUNDE SUTTEFLASKER
Green To Grow Sutteflasker

• BPA fri
• Phthalate fri
• PVC-fri
• Blyfri
• Nitrosamin fri

Vi har længe ledt efter et reelt alternativ til de gængse plastiksutteflasker af polycarbonat, som frigiver det hormonforstyrrende stof Bisphenol-A. 
I tillæg til at være et BPA-frit alternativ, er Green to Grow et 'grønt' alternativ, baseret på en 'grøn' grundholdning: 

• Alle indpakninger/æsker er fremstillet i 100% miljøvenligt genbrugspapir og trykt med soyafarver
• Green to Grow er medlem af organisationen '1% for the Planet' - Det betyder at 1% af al salg går til miljøorganisationer som arbejder for at bevare vores klode.
• Alle produktionsled beskytter menneskerettigheder og arbejdsmiljø forhold
• Green to Grow har taget initiativ til et projekt som hedder 'Bottles to Babies' (Flasker til babyer), som donerer nye og let brugte Green to Grow sutteflasker til organisationer som hjælper familier med få midler

Hej. Hva sælger du dem for, og hvor meget er de brugt??

Anmeld

19. august 2011

Isabella_mor

mika.F skriver:

Hej. Hva sælger du dem for, og hvor meget er de brugt??

de er ikke brugt særlig meget, fordi at jeg ammede i 3 mdr.. og så købte min kæreste dem og de var for små så han brugdte dem i et par dage og det var det... jeg har bare været i tvivl om jeg skulle sælge dem, men nu skulle det være. så de har bare ligget i en pose i skuffen og ligget.. 

jeg tænker du kan få to for prisen på en som er 79,-

Anmeld

19. august 2011

mika.F

isabellamor skriver:

de er ikke brugt særlig meget, fordi at jeg ammede i 3 mdr.. og så købte min kæreste dem og de var for små så han brugdte dem i et par dage og det var det... jeg har bare været i tvivl om jeg skulle sælge dem, men nu skulle det være. så de har bare ligget i en pose i skuffen og ligget.. 

jeg tænker du kan få to for prisen på en som er 79,-

Yes, vil lige høre min mor om det er en "rigtig" størrelse.. ^^

Anmeld

19. august 2011

Isabella_mor

mika.F skriver:

Yes, vil lige høre min mor om det er en "rigtig" størrelse.. ^^

de er godt lige i starten de første 3-4 måneders tid... 

Anmeld

26. august 2011

Isabella_mor

op

Anmeld

5. september 2011

Isabella_mor

3. oktober 2011

Isabella_mor

opper lige denne tråd... glemmer det hele tiden.. ^_^

Anmeld

15. oktober 2011

Isabella_mor

oppeloppe 

Anmeld

12. november 2011

Isabella_mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.