jeg sælger disse to styks sutteflasker. De er næsten ikke brugt. og de er rengjort med sæbe u parfume og tilsætning og så er de eferfølgende seriliseret i en sterilisator til at komme i mikrobølgeovnen..
DER FØLGER EN HELT NY PAKKE U-ÅBNEDE FLASKESUTTER MED FRA SAMME MÆRKE. STØRRELSE 0-3 MDR... der er 3 styks i.. og det er ANTI kolik...
efter min overbevisning de bedste sutteflasker man kan få på markedet..
jeg kopiere lige fra HELSEMARIE infoen omkring sutteflaskerne...
Green To Grow Sutteflasker
• BPA fri • Phthalate fri • PVC-fri • Blyfri • Nitrosamin fri
Vi har længe ledt efter et reelt alternativ til de gængse plastiksutteflasker af polycarbonat, som frigiver det hormonforstyrrende stof Bisphenol-A. I tillæg til at være et BPA-frit alternativ, er Green to Grow et 'grønt' alternativ, baseret på en 'grøn' grundholdning:
• Alle indpakninger/æsker er fremstillet i 100% miljøvenligt genbrugspapir og trykt med soyafarver • Green to Grow er medlem af organisationen '1% for the Planet' - Det betyder at 1% af al salg går til miljøorganisationer som arbejder for at bevare vores klode. • Alle produktionsled beskytter menneskerettigheder og arbejdsmiljø forhold • Green to Grow har taget initiativ til et projekt som hedder 'Bottles to Babies' (Flasker til babyer), som donerer nye og let brugte Green to Grow sutteflasker til organisationer som hjælper familier med få midler
| | |
prisen er 130,- INCL porto..
nyprisen er 226. og hvis man regner portoen med fra helsemari vil den løbe op i næsten 300 kroner. så dette er et røverkøb i forhold til.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld