NF scanning og derefter snakke med læge - hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Liljesilas

Hej piger

Jeg er nu i uge 12 og skal den 29. til en NF scanning hvor der i brevet står at vi efterfølgende skal til samtale med en læge. Jeg skal have barn nr 2. så kunne det være derfor, eller fordi jeg fik kejsersnit ved sidste fødsel?

Men ligemeget hvad så glæder Jeg mig helt vildt :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

1012lmp

Det er bare noget de noglegange er begyndt på tror jeg nok..!

Det er vidst bare en læge der fortæller hvad resultaterne er og hvad de betyder.. Sådan var det ved min nr 2 i hvert fald...

Anmeld

19. august 2011

Liljesilas

1012lmp skriver:

Det er bare noget de noglegange er begyndt på tror jeg nok..!

Det er vidst bare en læge der fortæller hvad resultaterne er og hvad de betyder.. Sådan var det ved min nr 2 i hvert fald...

Okay det giver god mening :0)

Anmeld

19. august 2011

th

mayapigen skriver:

Okay det giver god mening :0)

min svigerinde skulle også til samtale efter at hun fik ks ved den føste, men det var også om at snakke om hun ville prøve at føde selv, eller om hun gerne ville have ks igen ved nummer 2.

Anmeld

19. august 2011

Liljesilas

th skriver:

min svigerinde skulle også til samtale efter at hun fik ks ved den føste, men det var også om at snakke om hun ville prøve at føde selv, eller om hun gerne ville have ks igen ved nummer 2.

Det var lidt det jeg håbede samtalen ville dreje sig om - min læge har allerede noteret at jeg kun ønsker kejsersnit og det håber jeg bliver let at få indført :0)

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Jeg vil tro det handler omkring første fødsel, om du vil føde selv denne gang eller have ks igen... 

Anmeld

19. august 2011

th

mayapigen skriver:

Det var lidt det jeg håbede samtalen ville dreje sig om - min læge har allerede noteret at jeg kun ønsker kejsersnit og det håber jeg bliver let at få indført :0)

altså, så skal du bare holde fast i det. min svigerinde var til 3 samtaler, hvor de prøvede at overtale hende til at føde normalt, men hun stod fast og hun var rigtig glad da hun havde fået det.

og de kom hjem 2 dage efter begge to og alt var bare gået rigtig fint.

Anmeld

19. august 2011

Liljesilas

th skriver:

altså, så skal du bare holde fast i det. min svigerinde var til 3 samtaler, hvor de prøvede at overtale hende til at føde normalt, men hun stod fast og hun var rigtig glad da hun havde fået det.

og de kom hjem 2 dage efter begge to og alt var bare gået rigtig fint.

Det er jeg rigtig glad for at hører. Jamen jeg står 100% fast og jeg blver irreteret hvis de prøver alt for meget på, at overtale mig til det modsatte.  

Anmeld

19. august 2011

th

mayapigen skriver:

Det er jeg rigtig glad for at hører. Jamen jeg står 100% fast og jeg blver irreteret hvis de prøver alt for meget på, at overtale mig til det modsatte.  

Det gjorde hun også og det skal man da også, kan desværre ikke råde til noget, da jeg fødte på 2 timer. men hvis ens fødsel ikke har været sjov først gang, vil jeg da også synes at man skal holde til at få ks.  

Anmeld

21. august 2011

Pipsemor

Hej...

Jamen, jeg vidst heller ikke, man skulle til samtale efter NF scanning, hvis man har fået ks tidligere.

Jeg skal til NF den 27. sept. (Ja, er ret ny-gravid...) men jeg troede da ikke de gad at bruge tid på at overtale eller hvad de skal. Troede bare næste graviditet fik lov at løbe sin gang om jeg så må sige...

Vil du opdatere om samtalen med lægen så? Jeg vil gerne vide, hvad de siger til og hvad du så skal igennem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.