Riget eller hvidovre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.290 visninger
31 svar
0 synes godt om
19. august 2011

<3

Ja hvad skal jeg vælge- for og imod? Jeg ved det ikke selv. Fødte den ældste på Hvidovre så det kender jeg men det var på de gamle vilkår så om sige... men riget er bare tættere på!Så vær sød at hjælpe med at finde ud af om det skal være det ene eller det andet sted hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Ka+Ma=Be

mrs X skriver:

Ja hvad skal jeg vælge- for og imod? Jeg ved det ikke selv. Fødte den ældste på Hvidovre så det kender jeg men det var på de gamle vilkår så om sige... men riget er bare tættere på!Så vær sød at hjælpe med at finde ud af om det skal være det ene eller det andet sted hvad er jeres erfaringer?

Jeg vill umiddelbart vælge det som er tættest på! Men jeg har bare hørt så meget godt om hvidovre.

Jeg fik selv "valget" mellem hvidovre og riget, men har valgt hvidovre, blandt andet fordi det er tættest og pga alle de positive ting jeg har hørt

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Nu bor jeg ikke lige der over... Hvis jeg var dig, vil jeg tage det der er tætteste på... 

Anmeld

19. august 2011

modesty

Hvor bor du? Jeg havde folkeregister-adresse på Vesterbro og ville gerne på Riget, men der var simpelthen ikke plads - så det var ikke et valg jeg selv kunne tage, da man jo hører til Hvidovre på Vbro. Men da jeg alligevel skulle flytte sammen med min kæreste som bor i Kbh K, løste det sig af sig selv.

Jeg har hørt godt om både Riget og Hvidovre og valgte derfor også ud fra hvad der lå tættest på.

Anmeld

19. august 2011

ooo

Hvidovre, helt sikkert!

Jeg fødte jo der, og de er SÅ søde og rare der. Er virkelig kun blevet positivt overrasket over hvor komptente og omsorgsfulde de er, til trods for at der jo næsten ikke er tid til patienter mere i det danske sundhedsvæsen.

Anmeld

19. august 2011

dorthemus

Jeg var så heldig at føde på Riget og jeg lå også på barselsgangen. Det var en helt igennem god oplevelse og jeg følte mig i de bedste hænder både under fødslen som tog lang tid og i de fem dage på barselsgangen. Skal jeg nogensinde føde igen (hvilket jeg ikke skal) så vil jeg på Riget igen

Anmeld

19. august 2011

Clisolka

mrs X skriver:

Jeg ville tage det der er tættest på 

Jeg fødte selv på Riget i oktober. De er noget så søde derinde! Vi lå på barselsgangen i 5 dage (graviditetsbetinget sukkersyge+aks)

Anmeld

20. august 2011

<3

Katte87 skriver:

Jeg vill umiddelbart vælge det som er tættest på! Men jeg har bare hørt så meget godt om hvidovre.

Jeg fik selv "valget" mellem hvidovre og riget, men har valgt hvidovre, blandt andet fordi det er tættest og pga alle de positive ting jeg har hørt

Ja det er jo det men jeg kan jo risikere at jeg bliver afvist ved Rigets porte så om sige netop fordi jeg ikke er en risiko (endnu) fødsel...

Uh synes det er SVÆRT! Men hælder nok mest til Riget.

Anmeld

20. august 2011

<3

Mira0911 skriver:

Nu bor jeg ikke lige der over... Hvis jeg var dig, vil jeg tage det der er tætteste på... 

Det er også det jeg tænker... Men problemet er at Riget primært er til risikofødsler og det regner jeg ikke med at være så jeg kan risikere at blive afvist... Men altså uh det er virkelig svært

Anmeld

20. august 2011

<3

modesty skriver:

Hvor bor du? Jeg havde folkeregister-adresse på Vesterbro og ville gerne på Riget, men der var simpelthen ikke plads - så det var ikke et valg jeg selv kunne tage, da man jo hører til Hvidovre på Vbro. Men da jeg alligevel skulle flytte sammen med min kæreste som bor i Kbh K, løste det sig af sig selv.

Jeg har hørt godt om både Riget og Hvidovre og valgte derfor også ud fra hvad der lå tættest på.

Jamen jeg hører til Riget men hvidovre sagde at hvis jeg gerne ville derud så var det intet problem Meget sødt af dem

Så det løser ligesom ikke noget Og alle "goderne" der var sidst med at vi kunne få enestue med far overnattende kan vi ligesom ikke mere så grunden til at vi dengang valgte Hvidovre forsvinder mere og mere...

Så jeg synes det er en svær beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.