jeg har brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. august 2011

2721

Min søn har en immundefekt som gør han er syg hele tiden. Og Pt er jeg bare ved at køre død, den ene sygdom afløser den anden og det er næsten altid virus.. Og han er ked pylret kan ikke sove vil intet vil alt, ja han er bare møg syg. Jeg føler mig så alene med min frustration og har ingen at tale med. Mine venner er jo sjovt nok trætte af at høre om det men det fylder SÅ meget hos mig at jeg intet kan gøre. Jeg vil så gerne have min glade dreng tilbage. Jeg vil sove, være glad og have overskud
ja undskyld jeg ynke. Men syntes virkelig det trækker tænder ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Nessie

Du skal have et stort , det trænger du vist til.

Jeg kender ikke til immundefekter, men vores søn havde en laaaang periode hvor den ene sygdom overtog fra den anden, og det var rigtig hårdt.

Familie og venner må bare lægge ører til, det er det de er der for

Er der ikke én der kan tage ham en nat, evt. his dig, så du kan blive aflastet lidt, og få sovet? En enkelt god nattesøvn betyder alverden

Anmeld

19. august 2011

merethe

19. august 2011

Nemesis

puha det er møghårdt!

Hvis han har en immundefekt kan han så ikke få tilført det han mangler?

Der findes jo mange forskellige defekter, men kender da andre hvis børn er i en ugentlig behandling som gør at de ikke bliver så let syge og som gerne med tiden, skulle bedre deres immunforsvar.

Men det er møghårdt og det bliver jo nok ikke bedre som vi går vinteren i møde.

Pøj pøj

Sisse

Anmeld

19. august 2011

Laulund87

Jeg er ikke træt af at høre på det!

Lige nu hvor Maria har den kighoste, synes jeg dælme også det er hårdt.. Men der er trods alt pauser imellem så man lige kan få luft inden næste omgang. Så jeg kan kun forestille mig hvordan du har det

Sms mig hvis der er noget søde

Anmeld

19. august 2011

2721

Nessie skriver:

Du skal have et stort , det trænger du vist til.

Jeg kender ikke til immundefekter, men vores søn havde en laaaang periode hvor den ene sygdom overtog fra den anden, og det var rigtig hårdt.

Familie og venner må bare lægge ører til, det er det de er der for

Er der ikke én der kan tage ham en nat, evt. his dig, så du kan blive aflastet lidt, og få sovet? En enkelt god nattesøvn betyder alverden

Tak
Hans far har prøvet flere gange at tage ham om natten, men det ender bare med gråd og et barn det slet ikke sover.
Stakkels jer, håber ikke at i skal igennem sådan en periode igen

Anmeld

19. august 2011

2721

merethe skriver:

Tak

Anmeld

19. august 2011

2721

ladydan1 skriver:

puha det er møghårdt!

Hvis han har en immundefekt kan han så ikke få tilført det han mangler?

Der findes jo mange forskellige defekter, men kender da andre hvis børn er i en ugentlig behandling som gør at de ikke bliver så let syge og som gerne med tiden, skulle bedre deres immunforsvar.

Men det er møghårdt og det bliver jo nok ikke bedre som vi går vinteren i møde.

Pøj pøj

Sisse

Han har MBL-mangel.
lægerne har sat flere undersøgelser på standby, da han også har store problemer med at han er sensitiv og det er nærmest umuligt at undersøge ham og hans udvikling går i stå eller ligefrem tilbage når vi har været der. Han er i stedet hjemme hos mig i stedet for dp eller institution. Han får dog ekstra vitaminer og noget andet jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Han startede sidst måned mener jeg. Det skulle hope men der har ingen virkning endnu. Føler lidt vi har måtte vælge mellem pest eller kolera

Anmeld

19. august 2011

2721

Laulund87 skriver:

Jeg er ikke træt af at høre på det!

Lige nu hvor Maria har den kighoste, synes jeg dælme også det er hårdt.. Men der er trods alt pauser imellem så man lige kan få luft inden næste omgang. Så jeg kan kun forestille mig hvordan du har det

Sms mig hvis der er noget søde

tak søde. Skriver senere <3

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Puslingen skriver:

Min søn har en immundefekt som gør han er syg hele tiden. Og Pt er jeg bare ved at køre død, den ene sygdom afløser den anden og det er næsten altid virus.. Og han er ked pylret kan ikke sove vil intet vil alt, ja han er bare møg syg. Jeg føler mig så alene med min frustration og har ingen at tale med. Mine venner er jo sjovt nok trætte af at høre om det men det fylder SÅ meget hos mig at jeg intet kan gøre. Jeg vil så gerne have min glade dreng tilbage. Jeg vil sove, være glad og have overskud
ja undskyld jeg ynke. Men syntes virkelig det trækker tænder ud

Du får et stort 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.