Nu bøvser han sgu!!! (update efter zoneteapi) Lang ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Moar2011

Happiness skriver:

Lyder skønt! Håber Lukas får samme virkning efter flere gange. Og at han kan blive helt smertefri!

det tror jeg helt bestemt . 1gang fik vi en ny dreng . 2 gang vendte det tilbage. 3 gang var det VÆK og der har ikke været noget siden alt det overskud man lige pludselig får

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Happiness skriver:

Lukas har jo i noget tid bøvlet med maven! Han kunne ikke bøvse, og derved ophobte der en masse luft i mavsen! Og det blev særligt slemt de sidste dage! Han skreg stort set alle hans vågne timer, og kunne kun sove op af sin moar...

Vi forsøgte så med Mylicon dråber, som beroliger ham og får ham til at prutte, dog ville han stadig ikke bøvse

Vi tog så til en zoneterapeut igår, som kunne fortælle at hans tarmsystem er meget umodent, hun troede faktisk han var for tidligt født... Og han er jo 13 dage over termin.... Men hun trykkede, og ihhh hvor han SKREG! Det tog 1 time at give ham 30 minutters behandling... Til sidst måtte hun trykke "igennem" selv om han skreg, da han havde gearet sig selv op, og kunne absolut ikke falde ned igen....

Efter behandlingen gik vi den halve time det tager at komme hjem, og Lukas sover her. Vågner dog da vi kommer hjem. Jeg giver ham mad og tror I ikke lillemanden kommer med en BØVS!?! Godt nok tog det lidt tid, men den KOM! Jeg tuede næsten af glæde!

Siden da har han SMILET og PLUDRET, som han ellers ikke har gjort i 3 dage! Han har kunnet ligge på sit tæppe uden at skrige efter at ligge på en af vores arme.

Han klager stadig over ondt i maven, men slet ikke på samme niveau, og tænker at al luften jo lige skal ud af systemet

Overvejer dog at give ham noget andet istedet for d-dråberne. Da de jo også kan give mavekneb!

Nå det blev en lang smørre, men er bare så lykkelig over at min søn nu kan bøvse!!!

Jaaaaa!! Fantastisk  godt det hjalp din lille mand

Anmeld

19. august 2011

Najsen86

Ej hvor er det bare skøn at det har hjulpet ham( og Jer )... vi skal

afsted med Alma i næste uge...Hun har bare fået de ondeste

mavekneb, efter d-dråber og formentlig umodne tarme... håber

virkelig det kan hjælpe... det gør så ondt at se på at de små har

ondt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.