Hjælp os please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2009

twinboys

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

twinboys

9. januar 2009

jolu

HAR STEMT! kan da ikke andet!

MEN lige lidt malurt..... Troede ikke det var velset at lave henvisninger til andre børnesites......som er af samme karakter som Baby.dk.........Da jeg gjorde det,- så fik jeg HAGL!.....men de er nu rystet af.....

Anmeld

9. januar 2009

twinboys

jolu skriver:

HAR STEMT! kan da ikke andet!

MEN lige lidt malurt..... Troede ikke det var velset at lave henvisninger til andre børnesites......som er af samme karakter som Baby.dk.........Da jeg gjorde det,- så fik jeg HAGL!.....men de er nu rystet af.....

Tak for din stemme... Hvem skød med hagl... Majbritt

Anmeld

9. januar 2009

twinboys

twinboys skriver:

op op

Anmeld

9. januar 2009

jolu

Det kan jeg slet ikke huske,- har ikke hæftet mig ved navne , men har fundet tråden https://www.baby.dk/debat/12024pi1/ordet-er-frit/facebook.aspx

Det er heller ikke så vigtigt,- det vigtigste er at få nogle gode konstruktive debatter, og vi kan jo ikke være enige med alle,- ej heller gøre alle tilpas, er bare glad for den støtte der kom ud af det,- det er jeg endnu utrolig taknemmelig for!

Skønne drenge du har dig, så du SKULLE da bare have min stemme uanset hvilket forum de er på.....

Anmeld

9. januar 2009

twinboys

Tusind tak...

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

twinboys skriver:

Tusind tak...

Jeg har altså ikke stemt på dig... Jeg har stemt på min egen datter hun er nummer 18...

Anmeld

9. januar 2009

twinboys

Trold skriver:

Jeg har altså ikke stemt på dig... Jeg har stemt på min egen datter hun er nummer 18...

Thi hi jeg har faktisk stemt på din datter, vidste faktisk ikke mine var tilmeldt i denne her måned... Min søster tilmeldte dem...

Jeg gik bare ned og trykkede 18...

Gik tilbage og kiggede på billeder og what der lå mine drenge...

Men det er et sødt billede lige ved siden af mine drenge...

Men ak der er langt til 1. pladsen, så lader den ligge...

Men ville da gerne vinde, hvem ville ikke det???

Så pøj pøj

Majbritt

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

twinboys skriver:

Thi hi jeg har faktisk stemt på din datter, vidste faktisk ikke mine var tilmeldt i denne her måned... Min søster tilmeldte dem...

Jeg gik bare ned og trykkede 18...

Gik tilbage og kiggede på billeder og what der lå mine drenge...

Men det er et sødt billede lige ved siden af mine drenge...

Men ak der er langt til 1. pladsen, så lader den ligge...

Men ville da gerne vinde, hvem ville ikke det???

Så pøj pøj

Majbritt

Det er faktisk flere måneder siden jeg tilmeldte mit billede tro det var september eller oktober, så jeg blev lidt overrasket...... Gør mig nu heller ikke de store håb om at vinde, men en anden plads er da heller ikke af vejen, men der er godt nok lang vej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.