Min søn "ÆDER" sin hånd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. august 2011

cash83

Ja, Altså nu ved jeg nok at det er sundt for børns udvikling at proppe hånder og fødder osv. i munden og hvad har vi..

Men min søn på 2 1/2 mdr. tager sin hånd i munden, og ser virkelig arrig ud (på en meget sød måde)  og "grynter"

Andre der har oplevet det med jeres guldklumper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Kaufie

Bruger han sut?

Naja havde også sin hånd i munden stort set konstant - den var altid rød og rynket - min sp mente hun sikkert havde haft det allerede mens hun lå i min mave.

Men efter hun blev mere glad for sutten, så har det aftaget - også selvom hun ikke bruger sutten til andet end at sove og trøst nu. Hun er så også 8 mdr i dag og vil meget hellere proppe alt muligt andet derind.

Anmeld

18. august 2011

cash83

Kaufie skriver:

Bruger han sut?

Naja havde også sin hånd i munden stort set konstant - den var altid rød og rynket - min sp mente hun sikkert havde haft det allerede mens hun lå i min mave.

Men efter hun blev mere glad for sutten, så har det aftaget - også selvom hun ikke bruger sutten til andet end at sove og trøst nu. Hun er så også 8 mdr i dag og vil meget hellere proppe alt muligt andet derind.

Ja, han bruger sut...men han vil kun have den når han skal sove ...

Hvis jeg giver ham den, ryger den ud og ind med hånden i stedet for...

Anmeld

18. august 2011

Mikkelmusen

Måske klør gummerne lidt?

Anmeld

18. august 2011

Saram

cash83 skriver:

Ja, Altså nu ved jeg nok at det er sundt for børns udvikling at proppe hånder og fødder osv. i munden og hvad har vi..

Men min søn på 2 1/2 mdr. tager sin hånd i munden, og ser virkelig arrig ud (på en meget sød måde)  og "grynter"

Jeeeeps det gør Filuca også !

Anmeld

18. august 2011

camillakrath

cash83 skriver:

Benjamin gør det også. Nogen gange så meget, at han får helt brækfornemmelse, og det virkelig ligner han skal til at kaste op. Han sluger næsten hele hånden og fingrene hvis han kan

Anmeld

18. august 2011

Muhmi

Jeps det gjorde Silas også da han var den alder.. Nu har han fundet ud af at han ikke behøver mere end tommel og pegefinger... Nogle gange kun tommel, ååårhhh  Men prøver så vidt muligt at give ham sutten istedet for når han begynder på fingergnaskeri... Den er nemmere at vænne sig af med end fingrerne

Anmeld

18. august 2011

cash83

Tak for alle svarene Så det da ikke min søn der er noget galt med haha..det ser jo voldsomt ud.. Det ligner jo at han er ved at sluge hele hånden

Anmeld

18. august 2011

Nessie

Det gjorde Daniel også Så langt ind han overhovedet kunne få den lille hånd

Vi fik at vide af SP at det var en vigtig del af hans udvikling, og skulle bare lade ham gøre det. Men begyndte han på kun at putte tommelfingeren i munden, så kunne vi stoppe ham, for så kunne det hurtigt blive en dårlig vane

Anmeld

18. august 2011

cash83

Nessie skriver:

Det gjorde Daniel også Så langt ind han overhovedet kunne få den lille hånd

Vi fik at vide af SP at det var en vigtig del af hans udvikling, og skulle bare lade ham gøre det. Men begyndte han på kun at putte tommelfingeren i munden, så kunne vi stoppe ham, for så kunne det hurtigt blive en dårlig vane

Nøjagtig det samme sagde vores SP Det ser bare voldsomt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.