Hjælp insimenering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Anonym trådstarter

Hej hej

Jeg skal fra næste mens starte op på insimenering, fra hvilken cyklus dag skal man scannes og skal man så scannes hver dag indtil ægløsning? tænker mere at så er det jo mange dage man måske skal have fri fra jobbet! - Skal nemlig også starte nyt job næste måned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej hej

Jeg skal fra næste mens starte op på insimenering, fra hvilken cyklus dag skal man scannes og skal man så scannes hver dag indtil ægløsning? tænker mere at så er det jo mange dage man måske skal have fri fra jobbet! - Skal nemlig også starte nyt job næste måned!

Jeg blev scannet 3 el. 4 gange inden insemineret...

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

ved du om dette skal være indenfor gynækologens åbningstider eller om man kan komme før job f.eks?

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

tusind tak for svar iøvrigt

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Vil meget gerne høre fra flere. og kunne i evt komme til scanning hos jeres gyn udenfor åbningstiden?

Anmeld

18. august 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Hej hej

jeg blev scannet en gang inden...

Held og lykke.

Anmeld

18. august 2011

SnartGravid

Når du får menstruation skal du starte med at tage hormoner. Derefter skal du først scannes ved 9-10 dagen. Sådan var det i hvert fald for mig.

Pøj pøj med det.

Maria

Min blog

Anmeld

19. august 2011

Miss BananaHammock

Jeg blev scannet på 12 dagen. Tænker de beregner det ud fra cyklus længde. Første forsøg blev jeg kun scannet den ene gang, og skulle så afsted 2 dage efter for at blive insemineret. Andet forsøg måtte jeg afsted til scanning 2 gange inden jeg var klar. Og trejde forsøg var jeg afsted 4 gange. Jeg fik afvide at man godt kunne spørge efter bestemte tider, men oftest kunne de ikke flytte dem. Mine tider har langt meget om eftermiddagen. Men jeg er i behehandling på brædstrup og ikke hos en gynækolog så ved ikke om det er anderledes der. Husk du kan søge om tabte arbejdstimer hos kommunen. Altså sådan at din arbejdsgiver får dækket noget af dit fravær. Jeg var også lige startet i nyt job den gang men valgte at være åben overfor min chef så han vidste hvorfor jeg skulle have fri. De første par gange betalte jeg vist selv med afspassering men nu her hvor jeg har søgt støtte så er det sygdom.

Anmeld

19. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej hej

Der hvor jeg gik kunne man komme så tidligt som halv otte om morgenen, hvis det ellers passede ind i cyklus osv.  Prøv at snakke med dem. 

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.