Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
str 98.
De er desværre for små til min søn så de sælges igen el byttes til str 98.
Obs se også mine andre annoncer med urban elk, katvig mv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
str 98. De er desværre for små til min søn så de sælges igen el byttes til str 98.
ej hvor er de fede, ... nu sprøger jeg nok dumt men hvad svarer en 98 nu til ?? jeg har ikke haft småbørn nogle år så kan ikke huske det ...
Og en pris ide ?
Hejsa de er super fede og yderst populære, jeg har mine problemer med at finde dem et nr større
str 92= 2 år MEN DE ER SMÅ I DET; SÅ NÆRMERE 86
str 98= 3år.
Min pris er 200k, det har jeg selv givet for dem og skal jo ud og have et nyt par.
SjeBets skriver: ej hvor er de fede, ... nu sprøger jeg nok dumt men hvad svarer en 98 nu til ?? jeg har ikke haft småbørn nogle år så kan ikke huske det ... Og en pris ide ?
se fælles svar
mor_sabina skriver: HELLE for dem... er meget interesseret hvad er din pris
HELLE for dem... er meget interesseret hvad er din pris
myr81 skriver: Hejsa de er super fede og yderst populære, jeg har mine problemer med at finde dem et nr større str 92= 2 år MEN DE ER SMÅ I DET; SÅ NÆRMERE 86 str 98= 3år. Min pris er 200k, det har jeg selv givet for dem og skal jo ud og have et nyt par.
åårh øv .. har en bonus som lige er blevet 3 han kunne have været lækker i dem. men han er stor så det går nok ikek øv øv
SjeBets skriver: åårh øv .. har en bonus som lige er blevet 3 han kunne have været lækker i dem. men han er stor så det går nok ikek øv øv
Nej det går nok ikke desværre, de er ret små i det
mor_sabina skriver: Er dine str 92? Hvis de er str 98 vil jeg gerne købe dem til 200 inkl porto?
Er dine str 92? Hvis de er str 98 vil jeg gerne købe dem til 200 inkl porto?
Mine er str 92, jeg søger str 98
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128