Din mening om Nuna Leaf skråstolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.363 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Troldemommi

Hej er der nogen der har denne skråstol eller kender nogen der har ??

Jeg så den idag og er blevet vild med den, men den er dyr så jeg vil gerne vide om den er så god som de sagde i butikken

så hvis du kender den, hvad syntes du om den?? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Troldemommi

er der slet ikke nogen som kender denne stol :-)

Anmeld

18. august 2011

Lise

Jeg har aldrig hørt om den. Hvad kan den?  Og hvad koster'n?

Anmeld

19. august 2011

Troldemommi

Det er denne her stol :-)

tror måske den er ret ny på markedet, så måske er det derfor der ikke er så mange der kender den :-)

Anmeld

19. august 2011

serinasmor

Monica P skriver:

Det er denne her stol :-)

tror måske den er ret ny på markedet, så måske er det derfor der ikke er så mange der kender den :-)

umiddelbart ville den ikke ha fungeret ret godt herhjemme ...  den er rigtig pæn og vuggefunktionen lyder smart og praktisk ... men tænk på at babyer helst ikke må sidde i en skråstol mere end 20 min + den kan ikke lægges ned (hvad man kan læse sig frem til)  ... ud over det hæfter jeg mig ved at du har valgt den i hvid/sand ... måske var det kun os der i starten brugte bores skråstol til at give hende grød og mos i ... den kunne efterfølgende ikke blive ordentligt ren 

så står der den kan bære op til 26 kg ... det er da sikkert meget godt .. men i deres manual står der sådan

IMPORTANT! KEEP FOR

FUTURE REFERENCE!

Read all instructions before assembly and use of the product.

This product is intended for use from birth until child can sit upright or can climb out unassisted. Maximum tested weight is 15kg. Never leave your child unattended.

http://www.nuna.eu/uploads/155161281466623.pdf

så de sælger stolen som om den kan bruges til 26 kg og som om den er god til større børn også ... men i vejledningen mener de ikke den kan bruges efter barnet kan sidde selv eller kan kravle ud af  den     

set i det lys ville jeg ikke købe den ....

serinasmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.