Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ohhh sådan en kunne jeg også godt tænke mig :O
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja den er super fed..
Tror jeg kaster mig ud i at prøve at sy en selv..
mortilfreja skriver: Ja den er super fed.. Tror jeg kaster mig ud i at prøve at sy en selv..
hvis det går godt så vil jeg gerne købe en af dig
Kay skriver: hvis det går godt så vil jeg gerne købe en af dig
Det kan vi godt finde ud af Laver en tråd herinde når og hvis det lykkedes at lave en
mortilfreja skriver: Det kan vi godt finde ud af Laver en tråd herinde når og hvis det lykkedes at lave en
det glæder jeg mig til... men er du så ikke sød at sende mig en pb med et link til den... for skal til at flytte og vi har ik rigtig noget internet når vu flytter
mortilfreja skriver: Jeg ønsker mig brændende en EMAMI (multikjole) Men er ikke selv så ferm med en symaskine.. Nogen der kan hjælpe mig??? Jeg har mulighed for at finde mønster frem til den.. Hjææælp please!!! Kram Her er et link til videoen om hvad det er: http://youtu.be/sJT0GxIRxMU
Jeg ønsker mig brændende en EMAMI (multikjole)
Men er ikke selv så ferm med en symaskine..
Nogen der kan hjælpe mig???
Jeg har mulighed for at finde mønster frem til den..
Hjææælp please!!!
Kram
Her er et link til videoen om hvad det er:
http://youtu.be/sJT0GxIRxMU
NØØØØJ hvor er den bare alt for fed!
Sådan en ville jeg bare gerne eje
bullerbassen skriver: Ej hvor er den fed - håber du finder en der kan lave den .. Hvad koster den ???? tænker om det kan svare sig at lave den selv
Ej hvor er den fed - håber du finder en der kan lave den ..
Hvad koster den ???? tænker om det kan svare sig at lave den selv
Det kan godt betale sig.. Den koster vist nok 800-900 kr Jeg har lavet en selv. og det er meget enkelt. købte stof for ca 300 og havde mere end rigeligt..
Kay skriver: det glæder jeg mig til... men er du så ikke sød at sende mig en pb med et link til den... for skal til at flytte og vi har ik rigtig noget internet når vu flytter
jo skal jeg nok
nettemor skriver: Det kan godt betale sig.. Den koster vist nok 800-900 kr Jeg har lavet en selv. og det er meget enkelt. købte stof for ca 300 og havde mere end rigeligt..
Ej så kan du måske sy en til mig eller sende mig mønsteret???
Hvis det går godt, og du kunne tænke dig og lave flere, står jeg også parat til og aftage en Så du må gerne lige huske mig. HEHE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128