wee kæresten har givet lov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2009

SaNiNa

Nu skal jeg have to nye hest til april/maj kæresten har lige givet lov. på en betingelse at jeg fik hjælp af min søster under graviditeten og så længe jeg hvade behov for hjælp til de andre isbasser osse...

Så til april/maj kommer der en hoppe på 3 og et lille føl når det er blevet afvendt..

så er der vist heller ikke plads til flere... når der osse kommer en lille baby...

Sanne "som er så glad for sin søster tager sig så godt af isbasserne"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

twinboys

Sanne skriver:

Nu skal jeg have to nye hest til april/maj kæresten har lige givet lov. på en betingelse at jeg fik hjælp af min søster under graviditeten og så længe jeg hvade behov for hjælp til de andre isbasser osse...

Så til april/maj kommer der en hoppe på 3 og et lille føl når det er blevet afvendt..

så er der vist heller ikke plads til flere... når der osse kommer en lille baby...

Sanne "som er så glad for sin søster tager sig så godt af isbasserne"

Tillykke det var da super dejligt...

Og dejligt at dui får hjælp af søster...

Majbritt

Anmeld

9. januar 2009

Pia.

iii hvor dejligt... men viiiiildt tidspunkt at anskaffe sig nye heste... husker tydeligt da jeg ventede Mikkel ja og Mille for den sags skyld og samtidig skulle passe mine heste... puha.... godt min mand hjalp mig...

havde en super part som også hjalp mig, men jeg var ikke god til at "låne" dem ud....

held og lykke med dine nye ponyer bliver dejligt når de kommer... hvad er farverne på de to nye ?

Hvor mange ponyer har du så nu?

Knus Pia, som den dag i dag savner super meget at have egen hest igen, men ikke aner hvor tiden skulle komme fra - men jeg var også konkurrence rytter i tidernes morgen og det tager selvfølgelig lidt mere tid... måske jeg skulle anskaffe mig en skovturs hest...

Anmeld

9. januar 2009

SaNiNa

Ville heller aldrig kunne låne mine heste ud men ved at min søster elsker dem lige så højt som jeg gøre om selv om de kan stå flere uger uden at blive rørt så skal de jo røres...

hoppen på 3 er palmino farvede og tror føllet bliver en lys rød da hingsten er det... moderen til føllet er jordfarvede.
så 6 hest nu og 2 ny og 4 føl fra egne hopper så skal der til at tjenes lidt på det igen...

Red osse meget konkurance for 5 år siden, men stoppede da jeg troede at uddannelse krævede mere... ville aldrig kunne stoppe med at have hest eller ride heller ikke fordi vi får et barn, en stor den af mig ville forsvinde og jeg ville ikke være til at være inærheden af... bare nu hvor jeg ikke har siddet på en heste ryg i mere end 3 måneder kan jeg mærke det er et stor savn...

men nusser gerne med dem hverdag eller nå jeg ikke ligger i sengen.

Anmeld

9. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Tillykke, det lyder riktig sjovt..Du får nok å se til...

Jeg har selv 2hester her hjemme, skal også købe mig en ny ridehest til efteråret..Men i sommer skal jeg side på min på 3år for første gang, hehe det gleder jeg mig sykt til..

Jeg leser til å blive hestemassør, mangler 2 eksamner og massagen av 40 hester i min praktik!!!

MVH Linda...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.