Min hovedsprings datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Bom

Puha en træls dag..

Jeg skulle til frisør idag, og da jeg havde fået farve i håret og var kommet under varme lampen, ringer min kæreste at han var nede ved dagpleje moderen, fordi Matilde havde taget den på hovedet ud af barnevognen og ned i en masse perlegrus, hun havde fået en flænge i panden og et sår i hovedbunden, han var i tvivl om det skulle syes, så jeg måtte ringe til lægen og få en tid til hende, så far måtte kører trunten til doktor manden.. Puha jeg var ked af at jeg ikke kunne komme med..
Men far og Matilde klarede det fint, lægen ville hverken sy eller lime hende da der ikke var noget og lime i.. Puha heldigvis, men har en forslået datter som er gul og blå i hele den ene side af hovedet.. Snøft.
Så nu ligger mor på gulvet ved siden af tremmesengen og holder øje med hende mens hun sover.. (hjernerystelse)

Min stakkels lille skat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Koen.

puuha da sikke en omgang Har hun ikke sele på i barnevognen?

Rigtig god bedring med hende, godt i slap med forskrækkelsen

Anmeld

18. august 2011

Janni.

Puha sikke en oplevelse, føler med jer

Anmeld

18. august 2011

hompibompi;-)

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Puha en træls dag..

Jeg skulle til frisør idag, og da jeg havde fået farve i håret og var kommet under varme lampen, ringer min kæreste at han var nede ved dagpleje moderen, fordi Matilde havde taget den på hovedet ud af barnevognen og ned i en masse perlegrus, hun havde fået en flænge i panden og et sår i hovedbunden, han var i tvivl om det skulle syes, så jeg måtte ringe til lægen og få en tid til hende, så far måtte kører trunten til doktor manden.. Puha jeg var ked af at jeg ikke kunne komme med..
Men far og Matilde klarede det fint, lægen ville hverken sy eller lime hende da der ikke var noget og lime i.. Puha heldigvis, men har en forslået datter som er gul og blå i hele den ene side af hovedet.. Snøft.
Så nu ligger mor på gulvet ved siden af tremmesengen og holder øje med hende mens hun sover.. (hjernerystelse)

Min stakkels lille skat..

Syakkels bette pus da

Hvordan kunne hun komme ud af barnevognen?

Anmeld

18. august 2011

Bom

Tanja. skriver:

puuha da sikke en omgang Har hun ikke sele på i barnevognen?

Rigtig god bedring med hende, godt i slap med forskrækkelsen

De havde været ude og gå en tur, og så havde D taget selen af hende, men hun ville lige give hende gummistøvler på før hun skulle ned, og de lå indenunder barnevognen, så da hun sætter sig ned for at ta dem, springer Matilde på hovedet ud over kanten.. Bebregter (staves) slet ikke dagplejen noget, for det kunne lige så vel være sket herhjemme, men det er da noget af en forskækkelse og få.. D er også rigtig ked af det, men børn får jo knubs engang imellem, men er da bare ked af at det er min datter der er så vild..

Anmeld

18. august 2011

Bom

hompibompi;-) skriver:

Syakkels bette pus da

Hvordan kunne hun komme ud af barnevognen?

Se ovenfor...

Anmeld

18. august 2011

Bom

Janni. skriver:

Puha sikke en oplevelse, føler med jer

Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.