Har du solgt dit guld smykke til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Ryberg

altså... min mening er nok man skal holde sig væk..

Jeg grinte da jeg så den "nye" reklame, fordi at de har skiftet navn.. før hed de postalgold..... og der blev de vidst nok politianmeldt og der blev en større efterforskning af dem.. ved ikke mere. men søger du rundt på nettet på postalgold og brevguld.. så er det altså ikke særlig positivt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Nå, det er smart Det troede jeg ikke, at man kunne

Det troede jeg heller ikke man kunne, men smart er det.

Anmeld

18. august 2011

Giraffen

Anonym skriver:

http://www.brevguld.dk/ ? 

Jeg sendte noget afsted i Tirsdags, en halskæde med vedhæng og et armbånd... 

Jeg venter nu spændt på, hvor meget det er værd og hvad jeg får udbetalt.. 

Ren nysgerrighed - Andre der har prøvet det eller overvejet det? 

Det er samme virksomhed som før hed postalgold (tror jeg nok)

Der var mange klager pga 

1) folk der aldrig modtog betaling

2) folk der modtog fuldstændig latterlig lav udbetaling (fx 100 kr for 20 g guld)

Det er utroligt at de stadig må have forretning

Jeg ville til hver en tid hellere gå ned til en guldsmed med guldet - synes det er for risikabelt at sende sine smykker med post DK til en virksomhed, der kører med ens reklamer i 12 lande eller sådan noget

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

altså... min mening er nok man skal holde sig væk..

Jeg grinte da jeg så den "nye" reklame, fordi at de har skiftet navn.. før hed de postalgold..... og der blev de vidst nok politianmeldt og der blev en større efterforskning af dem.. ved ikke mere. men søger du rundt på nettet på postalgold og brevguld.. så er det altså ikke særlig positivt...

Ok, jeg må se hvordan det forløber, en ting er smart, hvis jeg ikke er tilfreds med udbetalingen kan jeg sende pengene tilbage og få mine smykker igen.

Anmeld

18. august 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Min mor gjorde det, men hun fik ikke voldsomt mange penge ud af det, men så var de gamle smykker da væk.

Anmeld

18. august 2011

Sofiedk

Der findes rigtig mange muligheder idag for at sælge sit guld fordi prisen per gram er så høj. Jeg ville nok have undersøgt de forskellige muligheder inden og så valgt en lidt mere sikker udvej eller i værste tilfælde ville jeg have vejet dit guld inden, tjekket hvilket nummer der er indgraveret i det (hvilken karat det er) og så google guldpriser og så kan du selv regne ud ca hvor meget du skal have for det uden at blive snydt

Vi solgte selv en del guld for et års tiden siden og endte op med at få 35.000, men der var altså også en del

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Det er samme virksomhed som før hed postalgold (tror jeg nok)

Der var mange klager pga 

1) folk der aldrig modtog betaling

2) folk der modtog fuldstændig latterlig lav udbetaling (fx 100 kr for 20 g guld)

Det er utroligt at de stadig må have forretning

Jeg ville til hver en tid hellere gå ned til en guldsmed med guldet - synes det er for risikabelt at sende sine smykker med post DK til en virksomhed, der kører med ens reklamer i 12 lande eller sådan noget

Vil da også overveje en guldsmed næste gang, men ville lige prøve det her og se hvordan det forløber. hvis jeg ikke er tilfreds med udbetalingen, kan jeg få mine smykker tilbage og de deres penge.

Anmeld

18. august 2011

elvital

Anonym skriver:

Det er da fup detbrevguld der! Har ik læst tråden igennem så ved ik om andre har sagt det! Men det firma er 100 procent svindel! Kan du bevise at du har sendt dem guld ?

Anmeld

18. august 2011

MigSS

Jeg har heller ikke, jeg tør' ikke, - ikke så meget fordi jeg ikke stoler på dem, men jeg tænker bare, hvad hvis de giver mig et beløb jeg virkelig synes er et skam beløb, så det jo bare synd for mig selv.. Så nej tak, men fedt nogen gør det

Anmeld

18. august 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Vil da også overveje en guldsmed næste gang, men ville lige prøve det her og se hvordan det forløber. hvis jeg ikke er tilfreds med udbetalingen, kan jeg få mine smykker tilbage og de deres penge.

Jeg krydser fingre

Jeg arbejder med nethandel til daglig og ved desværre hvor få virksomheder der æder ansvaret hvis noget bliver "væk i posten", så jeg er nok qua mit studiejob ekstra kritisk, men vil da glæde mig til en update og der er ikke noget skønnere end at få sin mistanke manet i jorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.