Nyklippet drenge:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

sarahb

bullerbassen skriver:

Tak tak - jeg ELSKER langt hår syntes det er så fedt.. ha ha..

Det klæder jeres dreng rigtig godt. Ville ønske knægten ville have sådan et hår.

Ej undskyld billedet det eneste jeg lige havde godt jeg ikke tog det andet så - hvor han står med en KÆMPE slange på..

Hi hi er ski heller ikke vild med slanger - men de fik muligheden i ZOO troede ikke de turde - men jo .. Så måtte jeg jo også hen ( kunne jo ikke stå ved siden af de seje drenge uden at tage mig sammen )

godt det var den lille slange.. haha.. ellers havde jeg da tisset i bukserne.. Eiiii puha, ja man skal ikk være bange foran dem jo!! Mor her tør alt

Og tusinde tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Mi

Skønne drenge

Anmeld

22. august 2011

sarahb

Mi skriver:

Skønne drenge

Tusinde tak

Anmeld

22. august 2011

bullerbassen

sarahb skriver:

godt det var den lille slange.. haha.. ellers havde jeg da tisset i bukserne.. Eiiii puha, ja man skal ikk være bange foran dem jo!! Mor her tør alt

Og tusinde tak skal du have

Nej for søren kan da ikke tabe ansigt over for 2 drenge på 10  det dur ikke.

Godt du ikke tissede i bukserne  et være svineri

Anmeld

22. august 2011

sarahb

bullerbassen skriver:

Nej for søren kan da ikke tabe ansigt over for 2 drenge på 10  det dur ikke.

Godt du ikke tissede i bukserne  et være svineri

ja det gad jeg altså ikke til at tørre op

Anmeld

22. august 2011

Loa

sarahb skriver:

det er jo godt vi skal se uden om ting og være et større menneske end det.
hihi.. Sidder lidt og små griner.. men tusinde tak, din mening betyder omend mere!! Og jeg er heller ikke for stor til at sige din datter også er fantastisk skøn!!!

Hehe tak

Jeg er ikke meget for at sige det men dine kommentarer har fået mig til at tænke meget, men det er selvfølgelig en helt anden sag....

Anmeld

22. august 2011

sarahb

Loa skriver:

Hehe tak

Jeg er ikke meget for at sige det men dine kommentarer har fået mig til at tænke meget, men det er selvfølgelig en helt anden sag....

Så lykkedes det en lille bitte bitte smule....
Ej du er altid velkommen til at spørge hvis du er nysgerrig, jeg er bare glad hvis jeg ka slå nogle fordomme til jorden

Anmeld

22. august 2011

Loa

sarahb skriver:

Så lykkedes det en lille bitte bitte smule....
Ej du er altid velkommen til at spørge hvis du er nysgerrig, jeg er bare glad hvis jeg ka slå nogle fordomme til jorden

Det kan godt være jeg kommer til det..... Havde faktisk allerede gået og overvejet det

Anmeld

22. august 2011

sarahb

Loa skriver:

Det kan godt være jeg kommer til det..... Havde faktisk allerede gået og overvejet det

Jeg er åben og ærlig... Så du spørger bare og jeg skal svare så godt så muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.