Forkølet og sover hun 1 time af gangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Bryndis

Min søn på 9 mdr er desværre blevet forkølet hvor næsen er fuldstændig stoppet til og så hoster han lidt. Og når han skal sove sine lure så sover han max. 1 time af gangen. Han plejer at kunne tage 1 1/2 time til formiddag hvis han står tidligt op, som han gjorde i dag kl 05.40 og til middag plejer han at sove min. 2 timer men der tager han også max. 1 time.
Han er bare så træt i løbet af dagen når han ikke får sovet ordenligt og han er pyldret hele dagen.

Hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham med at få sovet lidt længere? Han sover egentlig fint om natten. Der vågner han ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

L.J.L

Bryndis skriver:

Min søn på 9 mdr er desværre blevet forkølet hvor næsen er fuldstændig stoppet til og så hoster han lidt. Og når han skal sove sine lure så sover han max. 1 time af gangen. Han plejer at kunne tage 1 1/2 time til formiddag hvis han står tidligt op, som han gjorde i dag kl 05.40 og til middag plejer han at sove min. 2 timer men der tager han også max. 1 time.
Han er bare så træt i løbet af dagen når han ikke får sovet ordenligt og han er pyldret hele dagen.

Hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham med at få sovet lidt længere? Han sover egentlig fint om natten. Der vågner han ikke.

Sørg for at skylle hans næse og svælg igennem med saltvandsdråber, inden han skal sove, det holder næsen fri lidt. Hvis han har feber kan du give ham lidt panodil at sove på.

Anmeld

18. august 2011

Bryndis

L.J.L skriver:

Sørg for at skylle hans næse og svælg igennem med saltvandsdråber, inden han skal sove, det holder næsen fri lidt. Hvis han har feber kan du give ham lidt panodil at sove på.

Nu spørger jeg nok dumt men hvad betyder svælg?

Anmeld

18. august 2011

L.J.L

Bryndis skriver:

Nu spørger jeg nok dumt men hvad betyder svælg?

det stykke der sidder imellem næse hals/strube

Anmeld

18. august 2011

serinasmor

det hjælper også med skråt leje ... så sæt barnevognen eller sengen med hovedet 4-5 cm højere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.