Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Logekager jeg har lavet til Stephans arbejde, der havde 125 års jubilæum i går.
Chokoladekage med chokostykker og hindbærmousse smurt op med chokoladesmørcreme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor er de fede!
emsaroto skriver: Ej hvor er de fede!
Tak skal du have
Jeg lavede en til Stephan sidste år til at dele ud inden sommerferien... Sjovt som jeg selv kan se forskel, at det virkeligt gør noget at lave "mange" kager. Øvelse gør jo mester, hi hi hi
Dot D skriver: Tak skal du have Jeg lavede en til Stephan sidste år til at dele ud inden sommerferien... Sjovt som jeg selv kan se forskel, at det virkeligt gør noget at lave "mange" kager. Øvelse gør jo mester, hi hi hi
Det er jo det Jeg er ikke så god til at bage, udover at lave hjemmelavet knækbrød hehe
emsaroto skriver: Det er jo det Jeg er ikke så god til at bage, udover at lave hjemmelavet knækbrød hehe
Det er også så lækkert, det laver jeg også tit. Ungerne er helt vilde med det, så det er en nem måde at få en flok kerner i dem, hi hi
Dot D skriver: Det er også så lækkert, det laver jeg også tit. Ungerne er helt vilde med det, så det er en nem måde at få en flok kerner i dem, hi hi
Helt bestemt!Oskar er dog så lille endnu, så han ved ikke helt om han kan lide dem det skifter meget hehe
waaaauuuw endnu en gang, min bedste kagekone...
glæder mig til imorgen
twinboys skriver: waaaauuuw endnu en gang, min bedste kagekone... glæder mig til imorgen
Tak søde Glæder mig også..... Det er jo længe siden sidst.
Ses senere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128