æhhhh....har i set hvad dom dem fra Mou fik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Loggidut

Hvad ind i hele hulede skete der for det?

er vores samfund da blevet rablende sindsygt?

Er i da tosse, man kan slippe afsted med mange uhyrligheder her i verdenen, men det her er godt for meget af det gode, føj hvor jeg skammer mig over vores danske retsystem, og dem som er med til at lave det!

den stakkels pige...gad vide hvor meget hun mener hendes liv er værd nu hvor dommen er faldet!

jeg kan slet ikke beskrive min skuffelse...det er lige så latterligt som den dom ham som myrdede Henrik (var det ikke sådan han hed) i Aalborg fik...

det er da helt galt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

Miamaja

ja, giver dig ret. jeg er baade daarlig (dyb vaemmelse) og ked af denne dom og mange andre

Anmeld

9. januar 2009

Mormilla

Jeg kan slet ikke fatte at 5mån. kan gøre det. Det er næsten det samme som at lade dem gå fri og sige det er okay at mishandle sit barn!!! Der burde blive strammet op omkring det!!! De har jo splittet hendes liv af, hun vil altid ha det dårligt med hvad der sker!!!
Hende pigen, må ha det meget dårligt!!! Det er sku synd for hende!!! Håber at hun aldrig møden dem igen og at hun får en normalt liv!!!

Anmeld

9. januar 2009

Mathilde

Jep hørte det igår... og jeg fatter det simpelthen ikke
De har mishandlet den stakkels pige siden hun var 9år, dvs i 4 lange år... og så får de en sølle straf på 5mdr
Pigen skal leve med det resten af livet. Hvor er det sørgeligt!!!!

Det er generelt et sørgeligt retssystem vi har i DK.

Anmeld

9. januar 2009

Stumpen

Det er simpelthen skræmmende!! Tænk på hvad de får for økonomisk svindel.. Tror sku ikke Bagger kan nøjes med 5 mdr...for et penge spørgsmål, mon dem der er ramt der vil gå med psykiske ar resten af livet, som den lille pige vil??

Man skal åbenbart bare sørge for at slå og lukke sine børn inde indenfor, for så længe der ikke er beviser for det, så kan de ikke dømmes for det.. Ja, men hvad er det dog for et samfund???

Qnus Anja -der er dybt forarget..

Anmeld

9. januar 2009

Lullaby

Næh og lillebroren skal måske fjernes. Hvad fanden er det for en verden? 5 mdr for flere års mishandling af en lille pige. Jeg fatter det simpelthen ikke

Anmeld

9. januar 2009

BellaT

Skræmmende! Jeg forstår heller ikke det med at hvis man svindler med penge, så falder hammeren HÅRDT. Men menneskeliv - arrhh pjat, det giver bare lidt ar på sjælen, tsk tsk.
Jeg ved at mange danskere er MEGET utilfreds med dette. Og har været det i laaaang tid. Men det bliver ikke ændret af den grund. Jeg ved ikke hvordan man ændrer i sådan noget. Men det burde da kunne ændres. Det er jo vanvid!
Stakkels pige og stakkels alle børn der får deres liv ødelagt af psykopater og andre syge mennesker. De syge har jo frit spil her i DK. Yiiaaks.

Helle...

Anmeld

9. januar 2009

Pia.

jeg er mere end tom for ord... det er frygteligt og jeg måtte læse det to gange før end jeg troede det kunne være sandt.... det er så vanvittigt de slipper så let...

Anmeld

9. januar 2009

twinboys

Helt hen i vejret...

Hvad sker der dog i det danske retssystem jeg er rystet..

Majbritt

Anmeld

9. januar 2009

Nemesis

Det er helt til grin. Moderen er sygeplejerske..viet sit liv til at pleje..og sp behanlder hun sin datter sådan. Manden er pædagog ....og så får de 5 mdr...men her synes jeg også at kommunen skal straffes. hvordan kan de overse at Helsingør kommune faktisk ville tvangsfjerne pigen, skolens utallige henvendelser og naboernes underretninger..noget er da gået helt galt.

Et grumt eksempel på at det danske system har nogle gigantiske huller.

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.