En forskraekkelse... pu ha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Miamaja

Ja, jeg har gaet i 2 uger nu og vaeret rigtig godt nervos for at jeg var blevet gravid Der var nemlig sket det at jeg har haft kastet op i 3 dage og derfor misset 3 stks p-piller og saa er resten af perioden jo ikke sikker. jeg tager paa ingen maade let ved abort og vidste at tiden er bare endnu ikke til endnu en lille en. guldklumpen er stadig kun 1 aar og have to smaa born under 3 aar er ikke til mig. saa skulle have haft en abort hvis uheldet var ude og ved husbonden ville vaere meget imod det
Saa har vaeret edder nervos
GUDskelov fik jeg 'tante rosa' paa besog idag. Hvilken en lettelse

skulle lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

Ja, jeg har gaet i 2 uger nu og vaeret rigtig godt nervos for at jeg var blevet gravid Der var nemlig sket det at jeg har haft kastet op i 3 dage og derfor misset 3 stks p-piller og saa er resten af perioden jo ikke sikker. jeg tager paa ingen maade let ved abort og vidste at tiden er bare endnu ikke til endnu en lille en. guldklumpen er stadig kun 1 aar og have to smaa born under 3 aar er ikke til mig. saa skulle have haft en abort hvis uheldet var ude og ved husbonden ville vaere meget imod det

skulle lige ud med det

Puha...det var da heldigt der ikke var sket noget...
Knus...

Anmeld

8. januar 2009

LotteN

det var sandelig godt "tante rosa" kom på besøg....

Det udtryk har jeg dog aldrig hørt for: "tante rosa"

Anmeld

8. januar 2009

Miamaja

Eva skriver:

Puha...det var da heldigt der ikke var sket noget...
Knus...

Ja, det er jo ikke til at spoge med saa er meget glad og lettet for ikke at skulle igennem en abort selvom det ville vare meget tidligt i forlobet. jeg kan huske du fortalte du har haft en abort. gjorde det ondt og hvordan foregaar det egentlig?

Anmeld

8. januar 2009

Miamaja

LotteN skriver:

det var sandelig godt "tante rosa" kom på besøg....

Det udtryk har jeg dog aldrig hørt for: "tante rosa"

haha nej, vel. det udtryk har jeg laert herinde fra af elias' moar

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

Ja, det er jo ikke til at spoge med saa er meget glad og lettet for ikke at skulle igennem en abort selvom det ville vare meget tidligt i forlobet. jeg kan huske du fortalte du har haft en abort. gjorde det ondt og hvordan foregaar det egentlig?

Nej, det gør slet ikke ondt...du er i fuld narkose og så suger de bare det ud der engang kunne være blevet et barn. Du vågner urtigt efter og har det fint igen...intet problem i det...

Knus..

Anmeld

9. januar 2009

twinboys

Miamaja skriver:

skulle lige ud med det

Gudske lov...

Sjovt det udtryk bruger jeg også... Tante Rosa med den lille røde kuffert med de små hvide pakker i...

Majbritt

Anmeld

9. januar 2009

Mca<3

Eva skriver:

Nej, det gør slet ikke ondt...du er i fuld narkose og så suger de bare det ud der engang kunne være blevet et barn. Du vågner urtigt efter og har det fint igen...intet problem i det...

Knus..

Er du nogensinde blevet scannet i 11-12 uge ??? Det er jeg så har fulgt mit foster og det er allerede meget barn i 11- 12 uge.. Tror mange ville blive chokeret hvis de så det .

Anmeld

9. januar 2009

Honningblomst

Er du nogensinde blevet scannet i 11-12 uge ??? Det er jeg så har fulgt mit foster og det er allerede meget barn i 11- 12 uge.. Tror mange ville blive chokeret hvis de så det .

Men 11-12 uge er jo heller ikke tidligt, det er jo det seneste for en abort...da jegfik var jeg i 6-7 uge og der er det stort set kun en celleklump.
Udover det så ved jeg ikke hvad din kommentar skal bruges til...om det ville chokere mange eller ej, så vil det jo ikke ændre ved det faktum at en abort er det rigtige valg, når det er det der bliver valgt...så er et barn ikke en mulige, skanning eller ej.
Knus Eva.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.