Har brug for en god idé (maleri)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. august 2011

*Sofie*

Malou og jeg er igang med at lave et lille mesterværk.
Forstil dig dette:

Et lille lærred (20x20cm)
I midten er der sat et billede på med decoupagelak.
På billede skal Malou lige til at gi sin bedstefar et kys. Lakken har gjort billedet en smule utydeligt, men det ser faktisk rigtig godt ud.
Jeg har klippet små hjerter ud i papir, som jeg sat fast på lærredet rundt om billedet med tape. Billedet i midten har jeg dækket til med papir, så det lige passer.
I morgen er planen at Malou ska male med akrylmaling på lærredet med pensler og hva vi ellers lige ka finde på at bruge.
Når hun er færdig fjerner jeg de små papirhjerter og papiret der har dækket billedet i midten. 

Jeg vil rigtig gerne ha at der på en eller anden måde bliver skrevet 'Kissed by an angel' oven over billedet i midten.
Er der en af jer der har en god idé til hvordan jeg kringler den?
Det må gerne være fantasifuldt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

serinasmor

er du super kreativ ???

tror jeg ville klippe svampe/ skære kartofler ud i hjerter og kysmunde   så kan hun selv vælge /blande farver

og så lyder teksten super  sød

ville måske skrive teksten med en sølvtuch (måske sort eller hvid) alt afhængig af jeres farvevalg ...

men vent self til det er tørt

Anmeld

17. august 2011

*Sofie*

serinasmor skriver:

er du super kreativ ???

tror jeg ville klippe svampe/ skære kartofler ud i hjerter og kysmunde   så kan hun selv vælge /blande farver

og så lyder teksten super  sød

ville måske skrive teksten med en sølvtuch (måske sort eller hvid) alt afhængig af jeres farvevalg ...

men vent self til det er tørt

Hvor er det bare en god idé det med kartoflerne!! Det ska vi da helt klart prøve!!

Jeg har selv tænkt på at skrive teksten med en sprittusch af en art...Men i mit hoved virker det bare så malplaceret...

Anmeld

17. august 2011

serinasmor

*Sofie* skriver:

Hvor er det bare en god idé det med kartoflerne!! Det ska vi da helt klart prøve!!

Jeg har selv tænkt på at skrive teksten med en sprittusch af en art...Men i mit hoved virker det bare så malplaceret...

hmmm ... så prøv at skrive teksten i word i den str du ca tror det skal være  ( et A4 ark er 21cm bredt)  print ud ... skær alle bogstaver ud (i fx a skal du huske at rundingen inden i a'et skal være med på papiret)... læg det på det færdige maleri (som er tørt) .. tape det fast ... og dup oveni med svamp i den farve du ønsker ..

hmmm gav det mening ??

Anmeld

17. august 2011

*Sofie*

serinasmor skriver:

hmmm ... så prøv at skrive teksten i word i den str du ca tror det skal være  ( et A4 ark er 21cm bredt)  print ud ... skær alle bogstaver ud (i fx a skal du huske at rundingen inden i a'et skal være med på papiret)... læg det på det færdige maleri (som er tørt) .. tape det fast ... og dup oveni med svamp i den farve du ønsker ..

hmmm gav det mening ??

Hmm, tror vi har fat i noget her...Ku være en rigtig god idé at bruge udprintede bogstaver og lege lidt med dem. Tak!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.