Undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Mom2012

Jeg oprettede tråden Ma for et par dage siden.. Hvorefter jeg slettede mig herinde..  Det var ikke så pænt gjort, men havde det ret svært med det hele.. Jeg tror det var ALT for tidligt at stille de spørgsmål!! 

Jeg var så uheldig, at pillerne ikke virkede på mig så jeg har fået lavet en udskrabning i dag.. Den gik rigtig fint og jeg har ikke længere så mange smerter.. Men føler det da lidt tomt nu!!

Nu skal vi bare se fremad! Tak fordi i læste med! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Frk-Lotusblomst

Ann87 skriver:

Jeg oprettede tråden Ma for et par dage siden.. Hvorefter jeg slettede mig herinde..  Det var ikke så pænt gjort, men havde det ret svært med det hele.. Jeg tror det var ALT for tidligt at stille de spørgsmål!! 

Jeg var så uheldig, at pillerne ikke virkede på mig så jeg har fået lavet en udskrabning i dag.. Den gik rigtig fint og jeg har ikke længere så mange smerter.. Men føler det da lidt tomt nu!!

Du skal ikke sige undskyld. Jeg tror alle forstår dig, og det er vel helt normalt lige at have brug for lidt tid...

Skal du have... Og så håber jeg i er kommet nogenlunde ovenpå igen og at det fortsat går fremad!

Anmeld

17. august 2011

LinLin

Har svaret på din "MA"-tråd

Der er overhovedet ikke noget at undskylde for!

Anmeld

17. august 2011

Mom2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Du skal ikke sige undskyld. Jeg tror alle forstår dig, og det er vel helt normalt lige at have brug for lidt tid...

Skal du have... Og så håber jeg i er kommet nogenlunde ovenpå igen og at det fortsat går fremad!

Tak hvor er du sød! Ja nu har chokket lagt sig og vi har fået snakket rigtig meget om det hele.. Det har været rart! 

Anmeld

17. august 2011

Frk-Lotusblomst

Ann87 skriver:

Tak hvor er du sød! Ja nu har chokket lagt sig og vi har fået snakket rigtig meget om det hele.. Det har været rart! 

Det var godt at høre. Jeg håbede sådan du kom hurtig tilbage.

Anmeld

17. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ann87 skriver:

Sikken omgang du har været igennem. Det gør mig ondt, ved hvor hårdt det er.

Du får lige en krammer herfra 

Anmeld

17. august 2011

Den kommende far

Ann87 skriver:

hej

du skal bestemt ikke undskylde for den slags.

Da min kæreste fik en SA i februar cuttede vi også kontakten nogle dage med omverdenen men fandt hurtigt ud af at det var vigtigt at snakke om det med andre.

så skriv endelig hvad du har af tanker. Min kæreste er gravid igen og hele den oplevelse med SA har kun gjort det endnu større denne gang at hun blev gravid

MVH 

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

18. august 2011

Mom2012

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sikken omgang du har været igennem. Det gør mig ondt, ved hvor hårdt det er.

Du får lige en krammer herfra 

Tak

Anmeld

18. august 2011

Mom2012

Den kommende far skriver:

hej

du skal bestemt ikke undskylde for den slags.

Da min kæreste fik en SA i februar cuttede vi også kontakten nogle dage med omverdenen men fandt hurtigt ud af at det var vigtigt at snakke om det med andre.

så skriv endelig hvad du har af tanker. Min kæreste er gravid igen og hele den oplevelse med SA har kun gjort det endnu større denne gang at hun blev gravid

MVH 

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Tak! Ja jeg må indrømme, at jeg er meget glad for, at jeg kom tilbage til baby, det har været rart at snakke med nogle om det!

Og dejligt at høre at din kæreste er blevet gravid igen!  

Anmeld

18. august 2011

Mom2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Det var godt at høre. Jeg håbede sådan du kom hurtig tilbage.

Tak!! Det er jeg også meget glad for jeg gjorde! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.