det gik ellers lige så godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Anonym trådstarter

skriver ano da jeg ikke vil træde nogle over tærene,

nå men min søn går i DP og det gik ellers lige så godt,   MEN den seneste uge er han bare blevet offer for en dreng der er 1 måned ældre end ham selv, han har bidemærker og bliver krædset over alt, hans stakkels hovede er bare krædset og i nakken har han blødt efter han er blevet krædset,

min DP er bestemt ikke problemet her og har hver gang sagt FY i en halv høj og bestemt tone og vendt den anden dreng om, men denne her dreng bliver bare ved,   han han hverken sidde ved siden af eller over for mi søn i DP's barnevogn, men de skal sidde i hvert sit hjørne ellers kaster han sig over min søn,

min DP er meget ulykkelig over dette og det er jeg også, og hun har haft samtale med barnets mor,

Men hvor jeg dog syntes det er synd for min søn,   de bliver mest mulig holdt fra hinanden, og de to andre børn er gudeskønne over for min søn heldigvis, men de har lært at gå væk fra denne her dreng,

nu er min søn så her hjemme begyndt at gå til angreb på mig slå meget hurtig ud efter mig og nappe og bide og jeg ved snart ikke hvad, og så griner han bagefter, 

fortalte dette til min DP og hun siger han ikke har gjort det endnu i DP han tager bare imod, men gør præsis det samme som den anden dreng her hjemme, altså mod mig,

han ville nysse mig igår TROEDE jeg. men nu har jeg en meget hævet og blå læbe efter et ordenligt bid,

ved ikke hvad jeg skal gøre, har i nogle råd?   min DP er ellers blevet super over for min søn men det er ham drengen der er problemet

hvad g'ør jeg

(sorry for en meget rodet tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

marieo

Synes da din DP bør gøre mere end bare sige FY til drengen der kradser og slår.  Hvis det er så voldsomt og noget der gentager sig, må hun da fjerne ham når han gør det, og forklare at sådan en opførsel accepteres ikke. I vuggestuen hvor jeg arbejder går vi så vidt som at sige til børnene hvis de har en vane med at slå,bide, sparke eller lign. at sige at så må de gå hen at lege for sig sev, og forklare dem at de ikke kan være med til at lege hvis de opfører sig grimt. Desuden lærer vi børnene derbliver angrebet at de skal sige "NEJ", til dem der slår og endda skubbe dem væk hvis de bliver ved. Synes i hvert fald det er bedre hvis din dreng lærer at sige fra, end at han også begynder at kradse og bide

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

marieo skriver:

Synes da din DP bør gøre mere end bare sige FY til drengen der kradser og slår.  Hvis det er så voldsomt og noget der gentager sig, må hun da fjerne ham når han gør det, og forklare at sådan en opførsel accepteres ikke. I vuggestuen hvor jeg arbejder går vi så vidt som at sige til børnene hvis de har en vane med at slå,bide, sparke eller lign. at sige at så må de gå hen at lege for sig sev, og forklare dem at de ikke kan være med til at lege hvis de opfører sig grimt. Desuden lærer vi børnene derbliver angrebet at de skal sige "NEJ", til dem der slår og endda skubbe dem væk hvis de bliver ved. Synes i hvert fald det er bedre hvis din dreng lærer at sige fra, end at han også begynder at kradse og bide

hun flytter ham, hen til noget legetøj så han vender med ryggen til de andre,  men de er kun 11 og 12 måneder og kan ikke snakke, så svært for dem at sige nej,

de 2 store har lært det men de er også 2 år og har et sprog,

men hun skulle have endnu en samtale med den anden drengs mor idag så de kunne finde ud af noget,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.