Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Slangen er vildt fed...
Slangen er vildt fed...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihhh er vild med slangen
Maria. skriver: hehe.. Det kender jeg godt! Så er det ikke nu jeg skal sige at der var 50% på vel?
hehe.. Det kender jeg godt! Så er det ikke nu jeg skal sige at der var 50% på vel?
Maja_4000 skriver: Hvor strengt !
Hvor strengt !
Maria. skriver: Min datter er også rigtig glad for den! Det har jeg købt i stof2000!
Min datter er også rigtig glad for den! Det har jeg købt i stof2000!
Uhh blir jeg da nødt til og se om vi har i næstved Ved vi har butikken og det er da bare SÅ sødt.(så må jeg lokke mutti til og sy, for det kan jeg IKK )
Maria. skriver: hehe.. hvis du vil betale porto kan jeg købe noget til dig..
hehe.. hvis du vil betale porto kan jeg købe noget til dig..
Maja_4000 skriver: Hehe .. Tak :b Men så kan vi næsten ligeså godt låne en bil (;- Bortset fra jeg også køber alt mulig andet så !
Hehe .. Tak :b Men så kan vi næsten ligeså godt låne en bil (;- Bortset fra jeg også køber alt mulig andet så !
Lou87 skriver: Uhh blir jeg da nødt til og se om vi har i næstved Ved vi har butikken og det er da bare SÅ sødt.(så må jeg lokke mutti til og sy, for det kan jeg IKK )
Mi skriver: Ihhh er vild med slangen
Maria. skriver: hehe.. ellers siger du bare til!
hehe.. ellers siger du bare til!
Hehe jo tak Så du skrev der var 50 % på..Hva gav du så pr meter ?Håber stadig de har noget her i næstved også så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128