Bandende pædagog i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. august 2011

tinasmor

En af vores pædagoger i børnehaven bander som en havnearbejder. Vi prøver her hjemme at holde en sober tone da jeg ikke synes det lyder særlig pænt når børn bander. Derfor kan det godt skue lidt i mine øre når den som passer mit barn konstant bander. Jeg vil ikke sige noget, men tænker nu, at jeg synes det havde været bedre om hun måske kunne være et lidt bedre forbillede i den henseende.

Hvad er jeres holdning omkring sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Mettefpigen

Jeg må indrømme at jeg havde sagt noget..... Det er da noget vildt mærkeligt noget at det er tilladt at bande i en børnehave...

Anmeld

17. august 2011

Zeus

Synes nærmest det er logik for burhøns, at man holder sit banderi nede på et rimeligt niveau, hvis man er sammen med børn dagen lang

Anmeld

17. august 2011

Fru.Mäes <3

Jeg arbejder i en børnehave som pædagogmedhjælper og må indrømme at jeg engang imellem kommer til at slippe et bandeord eller to.. Men det er KUN hvis jeg f.eks. har slået mig eller noget - så kommer jeg til det!!! Men det er ikke smart i en børnehave - for de sluger ALT til sig!!! Jeg havde sagt noget hvis det havde været mig Men børnene bander dælme osse meget - fordi i nogen familier.. Der bandes der også går snakken blandt de smÅ i børnehaven

Anmeld

18. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville helt klart sige det på en pæn måde

Anmeld

18. august 2011

TrineCT

tinasmor skriver:

En af vores pædagoger i børnehaven bander som en havnearbejder. Vi prøver her hjemme at holde en sober tone da jeg ikke synes det lyder særlig pænt når børn bander. Derfor kan det godt skue lidt i mine øre når den som passer mit barn konstant bander. Jeg vil ikke sige noget, men tænker nu, at jeg synes det havde været bedre om hun måske kunne være et lidt bedre forbillede i den henseende.

Hvad er jeres holdning omkring sådan noget?

Gå til ledelsen og spørg efter en bandepolitik!

Det havde jeg gjort.

Trine

Anmeld

18. august 2011

henh01

Jeg havde nævnt det overfor pædagogen. Det kan være vedkommende gør det uden at bemærke det.

At gå til ledelsen synes jeg er lige at overdrive lidt, og som pædagog taler jeg af erfaring når jeg siger at vi også blot er mennesker der kan fejle og gerne vil have det afvide. -også af andre end lederen

Jeg er sikker på at pædagogen vil være taknemmelig for at få det af vide på en sober måde

Anmeld

26. august 2011

Kærligt par

Det  er selvfølgelig ikke acceptablet at en pædagog bander konstant. Jeg er selv pædagog, og hvis det var mig der var "havnearbejderen", ville jeg blive glad for at få det af vide af jer selv. Jeg tror ikke pædagogen selv er klar over problemet, det håber jeg da i hvert fald ikke :s

Jeg vil heller ikke mit kommende barn skal gå i en "hård" tone når den tid kommer. Mit råd er at gøre pædagogen opmærksom på,at det kan skabe nogle unødvendige konflikter for jer derhjemme, og hjælper det ikke, må I gå til ledelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.