Mad i vuggestue/dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. august 2011

MLT

Jeg er nysgerrig efter at vide, hvad I giver jeres børn med i madpakken i en vuggestue/dagpleje?

Min datter på 6 måneder(og nu vil jeg ikke høre negativt, om den alder hun har, og er begyndt i vuggestue!), er næsten lige begyndt i vuggestue.. Jeg har sagt til pædagogerne, at hun skal have grød, og derefter vælling, hvis hun ikke er ordenligt mæt.. Hun skal til at have agurk, fuldkorns mariekiks og tvebakker med også, så hun kan gumle lidt på det ind i mellem  

Lige et andet spørgsmål: De har bedt os om at blande tre flasker vælling hjemmefra, og sætte det i køleskabet i vuggestuen.. De varmer det så op, når hun skal have den, men jeg er kommet i tvivl om, om det må blandes så lang tid i forvejen, og stå så længe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Rødhætte

EmmaJosephine skriver:

Jeg er nysgerrig efter at vide, hvad I giver jeres børn med i madpakken i en vuggestue/dagpleje?

Min datter på 6 måneder(og nu vil jeg ikke høre negativt, om den alder hun har, og er begyndt i vuggestue!), er næsten lige begyndt i vuggestue.. Jeg har sagt til pædagogerne, at hun skal have grød, og derefter vælling, hvis hun ikke er ordenligt mæt.. Hun skal til at have agurk, fuldkorns mariekiks og tvebakker med også, så hun kan gumle lidt på det ind i mellem  

Lige et andet spørgsmål: De har bedt os om at blande tre flasker vælling hjemmefra, og sætte det i køleskabet i vuggestuen.. De varmer det så op, når hun skal have den, men jeg er kommet i tvivl om, om det må blandes så lang tid i forvejen, og stå så længe?

Kan kun svare ang vælling.. Jeg blander det gerne om eftermiddagen hvor jeg først skal bruge det om aften.. William har aldrig klaget over det var lavet flere timer før

Anmeld

17. august 2011

AnneBJ

EmmaJosephine skriver:

Enig med Rødhætte ang. vælling. Bland du bare, så længe det kommer på køl.

DOg mener jeg kun de må få to flasker vælling om dagen, skal de ahve mere væske skal det være MME, da det er mere "ernæringsrigtigt" for dem. Det fortalte min SP igår, men måske har du fået andet at vide.

Anmeld

17. august 2011

MLT

AnneBJ skriver:

Enig med Rødhætte ang. vælling. Bland du bare, så længe det kommer på køl.

DOg mener jeg kun de må få to flasker vælling om dagen, skal de ahve mere væske skal det være MME, da det er mere "ernæringsrigtigt" for dem. Det fortalte min SP igår, men måske har du fået andet at vide.

Det har jeg ikke hørt før, så det er jeg glad for, at du siger!! 

Anmeld

17. august 2011

sarahb

Vælling mætter slet ikk mere en mme, så hvis det er nemmere så er mme altså det samme ret mætheds mæssigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.