Skal alle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Anonym trådstarter

gæsterne med i kirken? Og hvad skriver man i indbydelsen til dem der evt. ikke skal?

Grunden til at jeg spørger er, at den kirke vi skal bruge er meget lille og vi skal have 50 gæster med og der skal være 2 dåb + de alm. kirkegæster.

Kan man tillade sig at "bestemme" hvem der skal med?

Hvad gjorde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

gæsterne med i kirken? Og hvad skriver man i indbydelsen til dem der evt. ikke skal?

Grunden til at jeg spørger er, at den kirke vi skal bruge er meget lille og vi skal have 50 gæster med og der skal være 2 dåb + de alm. kirkegæster.

Hvad gjorde I?

Jeg vil foreslå at I laver to slags indbydelser.

En til dem i gerne vil have med i kirke og en til dem der ikke skal med i kirke. 

Jeg kan ikke se at det skulle være noget problem. Som du selv skriver så er det en lille kirke og der skal også være plads til andre

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

SilasMor skriver:

Jeg vil foreslå at I laver to slags indbydelser.

En til dem i gerne vil have med i kirke og en til dem der ikke skal med i kirke. 

Jeg kan ikke se at det skulle være noget problem. Som du selv skriver så er det en lille kirke og der skal også være plads til andre

Tak for din ide.. selvom kirken sagde, at der ikke var noget max antal gæster.. hmm.. synes dog også bare det er svært at vælge hvem der skal og ikke skal, da de 50 faktisk kun er den nærmeste familie (min mand har MANGE onkler og tanter)

Anmeld

17. august 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Hvad gjorde I?

Det er nok bare mig, men syns´ alle gæsterne skal ha´ mulighed for at se dåben. Det syns´ jeg er det vigtigste på hele dagen. Er der ikke plads, må folk jo desværre stå op

Vi var til dåb i april mdr. hos min nevø og der måtte vi sidde helt nede bagerst i kirken, som er rimelig stor. Men der var 2 andre dåber sammen dag, samt gudstjeneste og noget folkedans arrangement, så der var fyldt op!

Der syns´ jeg, det var for dårligt af kirken, at der ikke var "reserveret" pladser til dåbs-familierne

Anmeld

17. august 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

Tak for din ide.. selvom kirken sagde, at der ikke var noget max antal gæster.. hmm.. synes dog også bare det er svært at vælge hvem der skal og ikke skal, da de 50 faktisk kun er den nærmeste familie (min mand har MANGE onkler og tanter)

Hvis jeg skulle vælge, ville jeg vælge bedste- og oldeforældre. Og så selvfølgelig fadere og gudmor/far.

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

SilasMor skriver:

Hvis jeg skulle vælge, ville jeg vælge bedste- og oldeforældre. Og så selvfølgelig fadere og gudmor/far.

Ja det er også en mulighed, men så bliver vi "kun" 9 gæster i kirken..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.