Blødning, er helt forvirret :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Karina1

Hej piger.

Jeg var inde og få skyllet noget væske igennem mine æggeledere i mandags, havde lige haft blødning efter 10dage med provera. Så imorges ringede jeg ind på klinikken og sagde vi gerne ville starte i behandling og så håber vi på der kommer en bette bebs ud af det

Jeg har ikke haft "naturlig" menstration i 9måneder, har kun blødt efter jeg havde taget provera, men her i løbet af natten har jeg haft pletblødninger og her til morgen har jeg fået noget som ligner menstration, ved ikke hvad jeg skal tro, er helt forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Lisbeth1985

Karina1 skriver:

Hej piger.

Jeg var inde og få skyllet noget væske igennem mine æggeledere i mandags, havde lige haft blødning efter 10dage med provera. Så imorges ringede jeg ind på klinikken og sagde vi gerne ville starte i behandling og så håber vi på der kommer en bette bebs ud af det

Jeg har ikke haft "naturlig" menstration i 9måneder, har kun blødt efter jeg havde taget provera, men her i løbet af natten har jeg haft pletblødninger og her til morgen har jeg fået noget som ligner menstration, ved ikke hvad jeg skal tro, er helt forvirret

Det lyder da lidt mærkeligt Prøv at ringe til klinikken og spørg dem..

Anmeld

17. august 2011

Karina1

De har desværre lukket, så kan ikke ringe derind før imorgen Så tænkte jeg ville skrive det herinde, måske der var nogle som vidste noget

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

Karina1 skriver:

De har desværre lukket, så kan ikke ringe derind før imorgen Så tænkte jeg ville skrive det herinde, måske der var nogle som vidste noget

Jeg synes bare, at du skal ringe til dem i morgen så

Anmeld

17. august 2011

baby84

Karina1 skriver:

Hej piger.

jeg pletblødte meget lidt da jeg lige stoppede med provera, men fik først rigtig mens efter 14 dage. Tror kroppen kan være rigtig underlig efter provera.

Anmeld

17. august 2011

baby84

Karina1 skriver:

Hej piger.

jeg pletblødte meget lidt da jeg lige stoppede med provera, men fik først rigtig mens efter 14 dage. Tror kroppen kan være rigtig underlig efter provera.

Anmeld

17. august 2011

Karina1

baby84 skriver:

Jeg spurgte lægen om han troede min cyklus kom igang igen af sig selv, men det sagde han klart nej til. Så jeg forstår det jo sådan, at min menstration ikke vil komme af sig selv, derfor jeg er meget forvirret. Men nu må vi se hvad der sker

Skal ind på¨klinikken igen her næste fredag og snakke om behandling af barnløshed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.