Så er barnevognen købt.. Er det for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Nitz - <3 David

Hej tøser, og gentelmen..

Jeg har idag været ude og købe en brugt barnevogn.. Men høre flere der siger "er det ikke tidligt".. Hvad syns i?
Jeg er idag 18+1..
Ved godt der er lang tid til.. Men det er jo det første barn.. Og der er jo en masse ting der skal købes endnu.. Så man kan jo lige så godt starte et sted.. OG så var den utrolig velholdt til prisen.. OG i den farve jeg gerne ville have

Hvornår købte i jeres vogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

serinasmor

synes bestemt ikke det er for tidligt men jeg er også en praktisk gris der foretrækker at have tingene klar i god tid

ville synes det var for tidligt hvis du endnu ikke var gravid

Anmeld

17. august 2011

Gry91

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Jeg har idag været ude og købe en brugt barnevogn.. Men høre flere der siger "er det ikke tidligt".. Hvad syns i?
Jeg er idag 18+1..
Ved godt der er lang tid til.. Men det er jo det første barn.. Og der er jo en masse ting der skal købes endnu.. Så man kan jo lige så godt starte et sted.. OG så var den utrolig velholdt til prisen.. OG i den farve jeg gerne ville have

Jeg synes det er fint nok at være i god tid 

der er jo en del ting som skal samles sammen, og det kan måske blive lidt uoverskuelig at købe det hele på en gang tænker jeg 

Anmeld

17. august 2011

cdk29

Jeg er 31+2 og jeg har ikke købt en eneste ting - det er nok ved at nærme sig at man skal til i gang, men helt sikkert det er op til en selv hvad man synes er bedst og ikke mindst rigtig

Anmeld

17. august 2011

Nitz - <3 David

mg91 skriver:

Jeg synes det er fint nok at være i god tid 

der er jo en del ting som skal samles sammen, og det kan måske blive lidt uoverskuelig at købe det hele på en gang tænker jeg 

Ja der er jo en del der skal købes..
Jeg syns det er rigtig hyggeligt at sidde og kigge og finde ting Selvom det er lidt uoverskueligt lige pt. at finde ud a hvad man har brug for osv.. Men barnevogn skal man jo ha Jeg har sagt at jeg helst vil have købt det hele i dec. (4 uger før termin) Der er jo en lille risiko for at baby melder sin ankømst før tid.. Så er det træls at mangle halvdelen

Men jeg syns der er mange der siger "er det ikke for tidligt du er knap halvvejs".

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

Jeg er idag 18+1..

Jeg synes ikke, at det er for tidligt.. Det er jo helt op til en selv, hvad man føler er rigtigt Og hvis der var et godt tilbud kan jeg godt forstå, at du slog til

Anmeld

17. august 2011

Nitz - <3 David

Lisbeth1985 skriver:

Jeg synes ikke, at det er for tidligt.. Det er jo helt op til en selv, hvad man føler er rigtigt Og hvis der var et godt tilbud kan jeg godt forstå, at du slog til

Jeg syntes det var et godt køb..
En Emmaljunga Big Star Supreme fra 08.. den har intet rust eller pletter.. og så til 3200,- Jeg var ude og kigge på en i sidste uge.. den var fra 09. men den var slet slet ikke så fin, havde meget rust, maling pletter og foeret ved hovedet var meget svedplettet. (og heller ikke den rigtige farve) Og så ville hun have 3700 for den. Så blev min kæreste og jeg enige om at finde en anden.. Så det er jeg glad for at jeg gjorde

Anmeld

17. august 2011

Gry91

Ja der er jo en del der skal købes..
Jeg syns det er rigtig hyggeligt at sidde og kigge og finde ting Selvom det er lidt uoverskueligt lige pt. at finde ud a hvad man har brug for osv.. Men barnevogn skal man jo ha Jeg har sagt at jeg helst vil have købt det hele i dec. (4 uger før termin) Der er jo en lille risiko for at baby melder sin ankømst før tid.. Så er det træls at mangle halvdelen

Men jeg syns der er mange der siger "er det ikke for tidligt du er knap halvvejs".

Jeg hygger mig også en del med at give på forskellige ting

det er en god måde at slå ventetiden lidt ihjel jeg kan også lide at kigge rundt og så egentlig få et indtryk af hvor meget de forskellige ting koster.

Jeg vil også gerne være godt forberedt nogle uger før termin, og det kan jo lige pludselig gå stærkt!  og vognen er jo en af de lidt større udgifter, så er det jo overstået og på plads  og hvis du fik den til en god pris, så er det jo bare med at slå til ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.