skal bare ud med det :(!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Anonym trådstarter

jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg..

men det er sådan min kæreste og jeg har været sammen over et år, og det ligesom om på det sidste at ginsten bare er gået længere og længere væk. jeg elsker ham, men på den anden side har jeg lyst til finde en flirte med ikke for lave noget, men for at få den der i maven, hvornår skriver han igen åhg hvad skriver han, osv, håber i forstår.. men på anden side ved jeg det forkert, at gøre sådan noget.. 

vi har ikke særlig tit sex, det nok en gang om ugen eller en gang hvert 14 dags, vores sexlegetøj og alt det fræk er nede i skuffe og er helt væk fra sengen ihverfald.. 

hver aften sover jeg på sofaen , og jeg falder i søvn af se tv, men min kæreste slappe af når han ser det, og jeg ville gerne lave noget, og når jeg siger det, så siger om det mening at han skal underholde mig uden jeg falder i søvn, det mener jeg jo ikke.. 

åh jeg ved ikke om jeg skal blive hos ham eller jeg skal være alene ? .. jeg ville gerne begge dele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

eirene

Anonym skriver:

jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg..

men det er sådan min kæreste og jeg har været sammen over et år, og det ligesom om på det sidste at ginsten bare er gået længere og længere væk. jeg elsker ham, men på den anden side har jeg lyst til finde en flirte med ikke for lave noget, men for at få den der i maven, hvornår skriver han igen åhg hvad skriver han, osv, håber i forstår.. men på anden side ved jeg det forkert, at gøre sådan noget.. 

vi har ikke særlig tit sex, det nok en gang om ugen eller en gang hvert 14 dags, vores sexlegetøj og alt det fræk er nede i skuffe og er helt væk fra sengen ihverfald.. 

hver aften sover jeg på sofaen , og jeg falder i søvn af se tv, men min kæreste slappe af når han ser det, og jeg ville gerne lave noget, og når jeg siger det, så siger om det mening at han skal underholde mig uden jeg falder i søvn, det mener jeg jo ikke.. 

åh jeg ved ikke om jeg skal blive hos ham eller jeg skal være alene ? .. jeg ville gerne begge dele..

Det lyder som om det er blevet hverdag.. Mon ikke du skulle flirte med din kæreste i stedet? Få ham med på lidt spænding...

Anmeld

19. august 2011

janne1986

Et forhold er hårdt arbejde, hverdag......

Ellers blir det "sure sokketid" som min gamle faster altid siger

En af jer må tage springet og flirte lidt .... Måske trænger I til og komme ud og lave noget sammen... `?

Anmeld

19. august 2011

***S***

Jeg tror i hvert fald du skal tænke dig om inden du "bare" beslutter dig for at ende jeres forhold.   Da det jo kan være I bare er kommer ind i en "Hverdags rytme"

Jeg synes du skal snakke med din kæreste om hvad du savner i jeres forhold og prøve at give det en chance!

Ville være så ærgeligt hvis du bare ender det og bagefter fortryder...

Anmeld

19. august 2011

MinNoah

Lyder som om der er gået hverdag i den... ligesom der er hjemme hos os...

Kedeligt er det , men ja man må forøsge at arrangere noget hyggeligt, sjovt, romantisk.... Tror du skal tænke dig godt om inden du forlader ham... Det bliver også hverdag i et evt. nyt forhold du kommer ind i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.