Dilemma: skal han inviteres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Anonym trådstarter

Okay sagen er den at jeg har været sammen med min kæreste i små to måneder. Jeg har en datter på 8 år som mere eller mindre selv fik regnet ud, at jeg havde fået mig en kæreste. Så i stedet for at snige mig rundt (har min datter 100% alene) så har hun fået sandhenden. Hun mødte så kort min kæreste i forgårs, da jeg lige skulle forbi og hente noget hos ham. Vi var der ikke særlig længe og jeg føler det var en rigtig god måde de mødte hinanden på. De kom rigtig godt ud af det sammen og han fik endda et farvel knus da vi tog hjem. Men nu er sagen den, at jeg har fødselsdag om ikke så længe. Skal jeg så invitere ham hjem til mig - mine forældre kommer. Eller er det for tidligt? Jeg har på en måde lyst til at invitere ham og på en måde ikke. Jeg er nok bare bange for, at signalere noget forkert til ham, ved ikke at invitere ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

netdaddy

Tag en snak med ham om det...forklar ham situationen, så undgår du misforståelser.

Anmeld

17. august 2011

twinboys

Anonym skriver:

Okay sagen er den at jeg har været sammen med min kæreste i små to måneder. Jeg har en datter på 8 år som mere eller mindre selv fik regnet ud, at jeg havde fået mig en kæreste. Så i stedet for at snige mig rundt (har min datter 100% alene) så har hun fået sandhenden. Hun mødte så kort min kæreste i forgårs, da jeg lige skulle forbi og hente noget hos ham. Vi var der ikke særlig længe og jeg føler det var en rigtig god måde de mødte hinanden på. De kom rigtig godt ud af det sammen og han fik endda et farvel knus da vi tog hjem. Men nu er sagen den, at jeg har fødselsdag om ikke så længe. Skal jeg så invitere ham hjem til mig - mine forældre kommer. Eller er det for tidligt? Jeg har på en måde lyst til at invitere ham og på en måde ikke. Jeg er nok bare bange for, at signalere noget forkert til ham, ved ikke at invitere ham.

Ja synes det er op til jer... hvis du føler du skal og han gerne vil er det jo ikke noget problem og nu ved din datter jo også at du ser ham...

MAJBRITT

Anmeld

17. august 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Tror den eneste der kan svare på dit spørgsmål er din kæreste.. Har han lyst til "allerede" at møde dine forældre og være sammen med dem en hel aften.. Er svært for os herinde at svare

Håber du finder ud af det, knus

Anmeld

17. august 2011

Vingummien

Tror også jeg ville spørge ham hvis det var mig, han skal jo også have lysten til at møde dine forældre. Og det er jo ikke sikert at han vil det nu?

Men ellers kan jeg ikek se noget problem i det, hvis de kommer ud af det sammen

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Tror den eneste der kan svare på dit spørgsmål er din kæreste.. Har han lyst til "allerede" at møde dine forældre og være sammen med dem en hel aften.. Er svært for os herinde at svare

Håber du finder ud af det, knus

ja det har du hel ret i. Et eller andet sted synes jeg måske det er for tidligt at han skal sidde og være en del af familien på den måde. Men er nu bare så bange for at han misforstår. Og hvad kan jeg lige sige: ja du må gerne møde min datter, men jeg er ikke klar til at du møder mine forældre?

Anmeld

17. august 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

ja det har du hel ret i. Et eller andet sted synes jeg måske det er for tidligt at han skal sidde og være en del af familien på den måde. Men er nu bare så bange for at han misforstår. Og hvad kan jeg lige sige: ja du må gerne møde min datter, men jeg er ikke klar til at du møder mine forældre?

Jeg vil sige det er noget andet med forældrene.. dem er du jo ikke sammen med hver dag.. det er du med din datter, så skal din kæreste besøge dig, så er hun der jo.. men snak med ham om det, og fortæl hvad du selv synes også hør hvad han siger... Kan være han slet ikke er klar til det

Anmeld

17. august 2011

Levi&LilysMor

Jeg synes også du skulle spørge ham om han synes det er for tidligt eller om han har lyst, så gør du ikke noget forkert hvis du ikke invitere eller invitere ham

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Følg dit hjerte!! Hvis du har lyst til at invitere ham og det føles rigtigt, så gør det

Anmeld

17. august 2011

Alba

Spørg om han har lyst, hvis han ikkehar så har du ikke mere at spekulere over, hvis han gerne vil kan i drøfte det sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.