5 års bryllupsdag. Mangler forslag til overraskelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.185 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Alexander071106sMor

Min dejlige mand og jeg har den 9.9 5 års bryllupsdag, og selvom pengene er små, vil jeg gerne forkæle ham på en eller anden måde. Så jeg har fået afsat Alexander fra fredag til lørdag.

Først havde jeg tænkt det oblikatoriske - ud at spise og i biffen, eller en go middag hjemme.

Men synes måske vi trænger til at komme lidt væk, eller bare prøve noget andet end det almindelige god mad og biograf..

Havde kikket lidt på weekendophold, men synes de bliver dyre når jeg er på dagpenge..

Jeg er ikke lige inde på tanken om at han kan få 10x sex, blowjob eller lignende..

Er der nogle af jer der ligger inde med nogle gde idéer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Alexander071106sMor

Er der virkelig ikk nogen der har nogle forslag til hvad jeg kan forkæle min mand med???

Anmeld

17. august 2011

Mikkel's mor <3

hmm nu når pengene ikke er store så ville jeg lave en rigtig lækker middag, tage en tur ned til vandet og gå  en dejlig lang tur og så kunne man som afslutning hygge lidt i soveværelset med duftlys (levendelys) og en god massageolie, og så bare nyde hinanden fuldt ud..

Anmeld

19. august 2011

janne1986

Hvad med og lave en lækker middag derhjemme?

Levende lys, måske senere lave en lille picnik på gulvet med jordbær i chokolade og lidt alkohol...  

Eller måske spise lækker middag og så f.eks. ja gå en tur, holde i hånden, se på stjerner....

Eller efter endt middag hoppe i bad og så hoppe ret ud i "desserten" ...

Anmeld

19. august 2011

Mumto3

Hvis pengne er små ville jeg klart blive hjemme og lave noget skæg.

For mange år siden lavede jeg skattejagt med min daværende kæreste. Vi boede i lejlighed, så det var ikke fordi der var ret mange steder at gå hen, men allerede ude ved hoveddøren havde jeg lagt første 'opgave' og så var han ellers rundt i hele lejligheden og fik forskellige opgaver undervejs, hvor han til sidst kom ind i soveværelset iført en strømpe og en rød rose i munden, han var rimelig spændt på hvad der så skulle ske, og selvom det næppe var nogen overraskelse at jeg var derinde, så formåede jeg da alligevel at overraske ham... -og vi havde en sjov og anderledes aften! Først skattejagt, så......, dernæst lidt mad, og så fortsatte festen igen.....Man kan sagtens være kreativ uden at det behøver at koste noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.